لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تغییراتی اساسی در روند توسعه آی او اس 13 می‌دهد

اپل تغییراتی اساسی در روند توسعه آی او اس 13 می‌دهد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در روند توسعه آی او اس 13 و دیگر سیستم عامل‌های خود تغییراتی اساسی دهد تا مشکلات ایجاد شده در نسخه‌های جدید را به‌طور کامل برطرف کند.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ، به نقل از مارک گورمن، شرکت اپل از همین حالا فرایند توسعه آی او اس 14 را آغاز کرده است؛ با این حال این شرکت با مشکلات زیادی درزمینهٔ عرضه آی او اس 13 مواجه است. در حال حاضر 8 آپدیت جدید برای آی او اس 13 ارائه شده است که همگی آن‌ها برای رفع باگ‌های نرم افزاری و کاربردی بوده‌اند و اپل به خاطر وجود مشکلات نرم افزاری متعدد مجبور شده تا عرضه قابلیت‌های جدیدی که قرار بود در آپدیت‌های زیر شاخه آی او اس 13 آماده عرضه شوند را برای دو ماه به تعویق انداخته است.

بلومبرگ ادعا کرده که این تأخیر دو ماهه در عرضه برخی از قابلیت‌ها تاکنون در روند توسعه سیستم عامل‌های اپل بی‌سابقه بوده و باعث شده تا اپل تصمیم به اعمال تغییراتی اساسی در روند توسعه سیستم عامل‌های خود بگیرد.

طی این تغییرات اساسی شرکت اپل اقدام به پیاده سازی نشانه‌هایی برای بهبود روند تشخیص مشکلات ایجاد شده برای سیستم عامل‌ها کرده است. مهندسین نرم افزار شرکت اپل با استفاده از این نشانه‌ها به صورت سریع‌تر وجود مشکلات در آی او اس 13 را شناسایی می‌کنند و اقدام به برطرف سازی آن‌ها می‌کنند. علاوه بر این، در صورتی که یکی از مشکلات یاد شده در قابلیت‌ها یا بخش‌های مهم آی او اس امکان برطرف سازی را نداشته باشند؛ شرکت اپل به صورت سریع اقدام به حذف بخش از قابلیت‌های تحت تأثیر آن‌ها در به روز رسانی‌های بعدی می‌کند.

این مسئله باعث شده تا شرکت اپل تصمیم به تعویق انداختن برخی از قابلیت‌های آی او اس 14 به سال 2021 بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420