لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش ایرپاد در سال 2019 دو برابر سال‌های گذشته خواهد شد

فروش ایرپاد در سال 2019 دو برابر سال‌های گذشته خواهد شد

بررسی‌های خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً در سال 2019 دو برابر سال‌های گذشته ایرپاد به فروش می‌رساند.

بر اساس گزارش اخیر این خبرگزاری معرفی و عرضه ایرپاد پرو باعث شده تا سطح فروش این هندزفری های بلوتوثی در بازار جهانی افزایش پیدا کند و میزان فروش کل محصولات ایرپاد افزایش چشم گیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

در صورت ادامه داشتن روند صعودی فروش ایرپادها شرکت اپل 60 میلیون واحد از این محصول را تا پایان 2019 میلادی در بازار جهانی خواهد فروخت. بر این اساس بلومبرگ اعلام کرده که در صورت ادامه داشتن همین روند تا پایان ماه دسامبر 2019 میلادی، میزان فروش مجموع نسل‌ها و مدل‌های ایرپاد شامل ایرپاد نسل 1، ایرپاد نسل 2 و ایرپاد پرو به دو برابر نسبت به سال‌های گذشته خواهد رسید.

اپل در سال 2017 اولین نسل از ایرپادها را آماده عرضه کرد که رکورد قابل توجهی از فروش هندزفری های بی‌سیم را در سراسر جهان زد. با این حال شرکت اپل در اوایل 2019 میلادی از ایرپاد نسل 2 در دو مدل معمولی و به همراه شارژ بی‌سیم رونمایی کرد و در اواخر سال نیز ایرپاد پرو را به‌عنوان نسل پیشرفته این محصولات آماده معرفی و عرضه به بازار کرد.

بلومبرگ اعلام کرده که افزایش قابلیت‌های ایرپاد پرو باعث شده تا بسیاری از کاربران به خرید این محصول و استفاده از آن به همراه تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل متمایل شوند و همین مسئله باعث شده است تا شرکت اپل در سال 2019 میلادی میزان فروش قابل توجهی از این محصولات را تجربه کند.

با توجه به آمارهای منتشر شده از بلومبرگ می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل در مدت زمان کوتاهی از معرفی ایرپاد پرو، یعنی کمتر از دو ماه توانسته میزان فروش هندزفری های بی‌سیم خود را به طرز قابل توجهی در بازار جهانی افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420