لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای 2 از سیستم ارتباطی 5G پشتیبانی نمی‌کند

آیفون اس ای 2 از سیستم ارتباطی 5G پشتیبانی نمی‌کند

 موسسه بارکلیز به تازگی گزارشی مفصل از طراحی و مشخصات فنی آیفون‌های 2020 عرضه کرده است. در این گزارش جدید مشخصات فنی آیفون اس ای 2 باقابلیت‌های ارتباطی آن نیز منتشر شده است.

در بخش‌های ابتدایی منتشر شده از این گزارش، در مورد مشخصات فنی آیفون 12 و آیفون 12 پرو و پرو مکس توضیحاتی داده شده بود و حالا مشخص شده است که آیفون اس ای 2 قرار است با 4 گیگابایت رم آماده عرضه به بازار شود.

آیفون اس ای 2 ارزان قیمت‌ترین تلفن هوشمند عرضه شده در سال 2020 از طرف شرکت اپل است که با ظاهر مشابه با آیفون 8 آماده عرضه به بازار می‌شود. این تلفن هوشمند همانند آیفون 8 مجهز به دوربین تک لنز به همراه نمایشگر 4.7 اینچ خواهد بود و اپل تغییرات قابل توجهی در آن اعمال نخواهد کرد.

بارکلیز اعلام کرده این تلفن هوشمند مجهز به سیستم احراز هویت تاچ آیدی بوده و به‌احتمال زیاد آخرین گوشی شرکت اپل خواهد بود که بدون فیس آیدی آماده عرضه به بازار می‌شود.

این موسسه همچنین اعلام کرده که تمامی تلفن‌های هوشمند اپل در سال 2020 مجهز به سیستم ارتباطی 5G خواهند بود و تنها گوشی عرضه شده با سیستم ارتباطی LTE شامل آیفون اس ای 2 خواهد بود.

آیفون اس ای 2 مجهز به پردازنده A13 بوده و از 3 گیگابایت رم استفاده می‌کند که از لحاظ سخت افزاری شباهت بسیار زیادی به آیفون 11 پیدا خواهد کرد.

گفتنی است که اطلاعات فوق که توسط موسسه بارکلیز منتشر شده تا پیش از این توسط مینگ چی کو نیز تائید شده است و اپل تصمیم دارد تا آخرین گوشی هوشمند 4.7 اینچی خود را باقابلیت‌های سخت افزاری بهبود یافته در سال 2020 آماده عرضه کند و پس از آن تمامی آیفون‌های عرضه شده توسط اپل مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر از 5.8 اینچ به همراه پشتیبانی از فیس آیدی و سیستم ارتباطی 5G خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420