لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی بازی GUILDLINGS اپل آرکید

معرفی بازی GUILDLINGS اپل آرکید

 GUILDLINGS یکی از بازی های عرضه شده در سرویس اپل آرکید است که میتوان آن را در آیفون، آیپد و آیپاد تاچ اجرا کرد. 

این بازی در حقیقت یکی از عنوان بازی های RPG و با سبکی ماجراجویانه اپل آرکید است که برای بزرگسالان توسعه و آماده عرضه شده است.
در این بازی شما در نقش یک کاراکتر جدید فعالیت میکنید که با یک تلفن هوشمند جادویی آشنا میشوید که دارای قدرت هایی خارق العاده است. شما با استفاده از این قدرت جادویی میتوانید کارهای مختلفی را انجام دهید. برای مثال میتوانید به فردی که مجبور شده تا در خانه بماند کمک کنید یا کارهای ماجراجویانه ویژه ای را انجام دهید.
این بازی همانند تمامی عنوان های نقش آفرینی یا همان RPG به شما قدرت هایی ویژه برای حل معماهای ویژه را میدهد و با استفاده از دنیایی مشابه با دنیای واقعی امکانات مربوط به ارتباط با انسان های دیگر و صحبت با آنها را به شما میدهد.
این بازی یکی از عنوان های محبوب عرضه شده در سرویس اپل آرکید است که میتوانید با خرید اشتراک این سرویس میتوانید آن را روی تلفن هوشمند آیفون یا تبلت آیپد خود نصب کنید و از اجرای آن و حل معماها و پازل هایی که در آن گنجانده شده است لذت ببرید.
البته یکی از کم و کاست های این بازی که باعث شده تا برخی از کاربران از آن ناراضی باشند، مربوط به مدت زمان کم آن میشود. اگر پس از نصب به این بازی علاقه مند شدید، میتوانید تمامی مراجل آن را در مدت زمان 6 ساعت به پایان برسانید و پس از آن دیگر بازی معماهای جذاب و ویژه ای برای شما نخواهد داشت. این مسئله با توجه به گیم پلی و چالش های جذابی که در آن گنجانده شده است باعث میشود تا بیشتر از بازی های دیگر به آن جذب شوید و ظرف مدت زمانی کوتاه تمامی چالش های آن را به پایان برسانید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420