لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل عکاسی با آیفون را به دانشجویان آموزش می‌دهد

اپل عکاسی با آیفون را به دانشجویان آموزش می‌دهد

 شرکت اپل با همکاری 100cameras تصمیم دارد تا کلاس‌های آموزشی مربوط به عکاسی با آیفون 11 را برای دانشجویان شیکاگو برگزار کند. 

100Cameras یک موسسه غیرانتفاعی است که در زمینه آموزش عکاسی و پرورش عکاس‌ها در آمریکا فعالیت می‌کند و حالا شرکت اپل تصمیم دارد تا با همکاری این موسسه امکانات عکاسی آیفون 11 را به دانشجویان و هنرجویان شیکاگو آموزش دهد.
آنجلا پاپول، هم بنیان‌گذار این موسسه غیرانتفاعی اعلام کرده که تا پیش از این نیز بسیاری از دانشجویان و هنرجویان این موسسه درخواست‌هایی برای آموزش عکاسی با آیفون را به این موسسه داده بودند.
اپل در این رویداد جدید تصمیم دارد تا به بسیاری از هنرجویان و متقاضیان عضو شده در این موسسه آموزش‌های لازم برای نحوه درست عکاسی با تلفن هوشمند آیفون را بدهد.
شرکت اپل در تولید و عرضه آیفون 11 از یک دوربین دو لنزه استفاده کرده است که شامل یک لنز معمولی و یک لنز التراواید می‌شود. اپل تصمیم دارد تا با فعالیت در کمپین‌های تبلیغاتی مختلف قابلیت‌های جدیدی که به لطف اضافه شدن لنز التراواید به کاربران ارائه شده است را به کاربران نشان دهد.
مدیر این موسسه اعلام کرده که همکاری با شرکت اپل به نحوه عکاسی دیجیتال با استفاده از ابزارهای مدرنی نظیر تلفن‌های هوشمند کمک می‌کند و کاربران مختلف امکانات بهتری برای عکاسی از موارد روزمره پیدا خواهند کرد. وی در نهایت اعلام کرده که تلفن‌های هوشمندی نظیر آیفون 11 یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی هستند که برای یاد گرفتن اصول اولیه عکاسی مناسب خواهند بود و به کاربران توانایی‌هایی بیش از سطح انتظار را ارائه می‌دهند.
مدیر بازاریابی محصولات شرکت اپل نیز در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که همکاری با 100Camera برای شرکت اپل بسیار جالب بوده است و این شرکت تصمیم دارد تا با همکاری‌هایی از این دست، به گسترش فرهنگ عکاسی با استفاده از تلفن‌های هوشمند کمک کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420