لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت PAX اپل را به تجدید نظر در مورد اپلیکیشن‌های ویپ دعوت کرد

شرکت PAX اپل را به تجدید نظر در مورد اپلیکیشن‌های ویپ دعوت کرد

تنها چند روز از زمان حذف تمامی اپلیکیشن‌های ویپ و سیگار الکترونیکی از اپ استور می‌گذرد و حالا یکی از شرکت‌های سازنده این محصولات از اپل درخواست کرده تا در این زمینه تجدید نظر کند.

اپل در روزهای ابتدایی هفته جاری اعلام کرده بود که اپلیکیشن‌های ویپ و سیگارهای الکترونیکی به دلیل نقض دستورالعمل‌های مربوطه از اپ استور حذف شده‌اند؛ چرا که این اپلیکیشن‌ها به استفاده از ابزارهایی که برای سلامتی کاربران مضر هستند، کمک می‌کنند.

در این میان، کمپانی‌های فعال در زمینه ساخت و فروش سیگارهای الکترونیکی و ویپ از اپل درخواست کرده‌اند تا در این زمینه تجدید نظر کند. این شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که مضر بودن ویپ و سیگارهای الکترونیکی به‌صورت صد درصد در جوامع پزشکی تائید نشده است و از طرف دیگر بسیاری از کاربران این محصولات، از حذف اپلیکیشن‌های مربوطه در اپ استور ناراضی هستند.

PAX به‌عنوان یکی از تولید کنندگان انبوه سیگارهای الکترونیکی طی نامه‌ای سرگشاده از اپل درخواست کرده است تا در زمینه عرضه برخی از اپلیکیشن‌های مربوط به ویپ و سیگارهای الکترونیکی تجدید نظر کند. این شرکت در نامه سرگشاده خود اعلام کرده به رهبری اپل در دنیای دیجیتالی و فناوری‌های مربوط به تلفن‌های هوشمند احترام می‌گذارد با این حال کاربران این محصولات حق دارند تا اطلاعات کامل از ویپ و سیگارهای الکترونیکی خریداری شده خود در اختیار داشته باشند.

اپل اعلام کرده بسته شدن اپلیکیشن‌های ویپ و سیگارهای الکترونیکی به دلیل تائید 2172 بیماری ریوی از طرف انجمن‌های کنترل بیماری انجام شده است. از طرف دیگر PAX اعلام کرده که این بیماری‌ها همگی مربوط به دسته‌ای خاص از سیگارهای الکترونیکی و ویپ های حاوی ویتامین E بوده است و دیگر ویپ ها و سیگارهای الکترونیکی با مشکلات این‌چنینی مواجه نیستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373