لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

الگوریتم اسپاتیفای می‌تواند پادکست‌های محبوب کاربران را پیدا کند

الگوریتم اسپاتیفای می‌تواند پادکست‌های محبوب کاربران را پیدا کند

 توسعه دهندگان اسپاتیفای بر این باور هستند که الگوریتم جدید این سرویس پخش محتوای دیجیتالی می‌تواند پادکست‌های محبوب کاربران را پیدا کند.

الگوریتم اسپاتیفای با بررسی و چک کردن اطلاعات مربوط به محتوای پخش شده پیشین کاربران در تلاش است تا سلیقه کاربران را برای پیشنهاد دادن پادکست‌ها و محتوای پیشین تشخیص دهد. تا پیش از این اسپاتیفای الگوریتم خود را برای بررسی سلیقه کاربران درزمینهٔ موسیقی‌های مختلف به کار گرفته بود، اما حالا این سرویس پخش محتوای دیجیتالی تصمیم دارد تا از این الگوریتم برای تشخیص سلیقه شنوندگان پادکست نیز استفاده کند.

توسعه دهندگان این سرویس دیجیتالی تصمیم دارند تا با به‌کارگیری الگوریتم خود برای کاربران کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان، سوئد، مکزیک، برزیل، کانادا، استرالیا و نیوزلند مراحل ابتدایی برای بررسی این الگوریتم در پادکست‌ها را مورد بررسی قرار داده است و حالا در آینده نزدیک تصمیم دارد تا با بهبود روند کاربری آن، الگوریتم بهبود یافته را برای کاربران اسپاتیفای آماده عرضه کند.

اسپاتیفای به تازگی پادکست‌ها را به لیست پخش محتوای خود اضافه کرده است و در طول چند ماه گذشته همواره تلاش داشته تا با سرویس‌های ارائه دهنده این محتوای رسانه‌ای رقابت کند. در این میان، مشخص شده است که این سرویس پخش محتوایی در تلاش است تا با ارائه پیشنهادهای هوشمند و با استفاده از الگوریتم اختصاصی خود ابزاری را برای شناخت سلیقه کاربران بر اساس پلی لیست‌ها و پخش محتوای پادکست‌ها توسعه دهد.

هدف اصلی اسپاتیفای برای ارائه این الگوریتم در نسخه‌های جدید اپلیکیشن‌های خود، افزایش سهم کاربران و علاقه‌مندان به پادکست‌ها است و در تلاش است تا با استفاده از ابزارها ویژه و کاربردی امکانات بهتری را برای پخش پادکست‌های اختصاصی و پریمیوم به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420