لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 16 اینچ مجهز به سنسور تشخیص زاویه است

مک بوک پرو 16 اینچ مجهز به سنسور تشخیص زاویه است

 مک بوک پرو 16 اینچ یکی از مرموزترین محصولات شرکت اپل است؛ چرا که بسیاری از وب سایت‌های مربوط به بررسی محصولات جدید همچنان در حال فاش کردن خصوصیات جدید ارائه شده در این مک بوک جدید هستند. بر اساس جدیدترین بررسی‌های وب سایت Macrumors مک بوک پرو 16 اینچ مجهز به سنسور تشخیص زاویه است.

مک بوک پرو 16 اینچ یکی سنسور جدید دارد که از آن طریق می‌تواند متوجه شود که دستگاه با چه زاویه‌ای باز شده است و بر اساس آن موارد مختلف نظیر نور نمایشگر و صدای اسپیکر را تنظیم کند.

این وب سایت اعلام کرده که یک سنسور کوچک در بخش لولای مک بوک 16 اینچ تعبیه شده است و می‌تواند زاویه باز شدن لپ تاپ را به صورت دقیق تشخیص دهد.

آی فیکس ایت نیز تعبیه این سنسور را تائید کرده است و اعلام کرده که شرکت اپل این سنسور را برای تشخیص و بهینه سازی بک لایت در شرایط مختلف تعبیه کرده است.

این سنسور یکی دیگر از نشانه‌های دقت بسیار زیاد اپل در طراحی محصولات و تعبیه قابلیت‌های ویژه در دستگاه‌های خود است. این سنسور باعث می‌شود تا تجربه کاربری از مک بوک 16 اینچی بهبود یابد و بتواند به صورت بهینه و کاربردی‌تر در شرایط مختلف محتوای در حال نمایش در دستگاه را تماشا کنند.

شرکت اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا این سنسور تعبیه شده در مک بوک 16 اینچ را در دیگر مدل‌های جدید از مک بوک های عرضه شده در سال 2020 آماده عرضه به کاربران کنند.

تا پیش از این اپل با توسعه تراشه T2 در مک بوک ها می‌توانست باز بودن یا بسته بودن دستگاه را متوجه شود و حالا با سنسور جدید دستگاه‌ها می‌توانند زاویه باز بودن را نیز تشخیص دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420