لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اپلیکیشن‌های رسانه‌ای جدید خود را برای ویندوز آماده می‌کند

اپل اپلیکیشن‌های رسانه‌ای جدید خود را برای ویندوز آماده می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک اپلیکیشن‌های رسانه‌ای جدیدی را برای سیستم عامل ویندوز آماده عرضه کند.

بررسی‌های انجام شده از آگهی‌های استخدام اخیر شرکت اپل حاکی از آن است که این شرکت در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک فرایند توسعه و عرضه اپلیکیشن‌های رسانه‌ای مبتنی بر پلتفرم ویندوز یونیورسال را آغاز کند و از آن طریق به کاربران این سیستم عامل امکان دسترسی به رسانه‌ها و سرویس‌های مختلف را بدهد.

وب سایت Neowin که تا پیش از این در زمینه پوشش خبرهای مربوط به مایکروسافت و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری آن فعالیت می‌کرد، تائید کرده که شرکت اپل در حال استخدام نیروی متخصص در زمینه توسعه و عرضه اپلیکیشن‌های مبتنی بر پلتفرم ویندوز یونیورسال است.

بر این اساس شرکت اپل در آینده‌ای نزدیک اپلیکیشن‌هایی را آماده عرضه به کاربران ویندوز می‌کند که می‌توان آن‌ها را از طریق مایکروسافت استور دانلود و روی کامپیوترهای شخصی خود نصب کنند.

اپل از تابستان 2019 و مشخصاً در جریان برگزاری کنفرانس WWDC از تصمیم خود برای حذف نرم افزار آیتونز پرده برداشت. مک او اس کاتالینا دیگر از آیتونز پشتیبانی نمی‌کند و سه اپلیکیشن اپل موزیک، اپل پادکست و اپل تی وی پلاس جایگزین آن شده است.

در این میان، شرکت اپل از همین حالا فرایند پشتیبانی از فایندر برای اتصال مستقیم آیفون و آیپد را به کاربران مک ارائه داد. با این حال کاربران دستگاه‌های ویندوزی هنوز در حال استفاده از آیتونز و نرم افزار آیکلاود برای سینک کردن اطلاعات آیفون و آیپد استفاده می‌کنند. اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک نرم افزارهای جایگزین را برای کامپیوترهای ویندوزی آماده عرضه کند.

پیش بینی می‌شود که این اپلیکیشن‌ها در ماه‌های ابتدایی سال 2019 آماده عرضه به کاربران عمومی شود و روند کاربری از سیستم عامل ویندوز برای کنترل محتوای ذخیره شده در آیفون و آیپدها بهبود یابد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420