لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رویداد بعدی اپل روز 11 آذر 1398 برگزار می‌شود

رویداد بعدی اپل روز 11 آذر 1398 برگزار می‌شود

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تصمیم به برگزاری رویدادی ویژه در روز 11 آذر 1398 در شهر نیویورک دارد.

در این رویداد شرکت اپل اعلام کرده که تصمیم به معرفی و تجلیل از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مهم و محبوب عرضه شده در سال 2019 دارد.

برخلاف سال‌های گذشته که اپل تنها از طریق وب سایت رسمی خود اقدام به تجلیل از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های محبوب خود می‌کرد، امسال این شرکت تصمیم گرفته تا یک مراسم ویژه و خاص را برای تجلیل این محصولات نرم افزاری و دیجیتالی در نظر بگیرد.

بسیاری از تحلیلگران این رویداد شرکت اپل را به اسکار دنیای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها عنوان کرده‌اند. اپل تا پیش از این بارها به توسعه دهندگان و عرضه کنندگان محتوای دیجیتالی اهمیت زیادی داده بود و حالا این شرکت تصمیم دارد تا رویدادی ویژه را برای معرفی و عرضه محصولات نرم افزاری برگزار کند.

با توجه به سیاست‌های اخیر اپل پیش بینی می‌شود که در جریان این رویداد هیچ محصول سخت افزاری را رونمایی نمی‌کند. در حقیقت مک بوک 16 اینچ به احتمال زیاد آخرین محصول معرفی شده از شرکت اپل در سال 2019 میلادی خواهد بود و به همین دلیل این رویداد تنها برای معرفی محصولات نرم افزاری ارائه شده در اپ استور برگزار می‌شود.

در جریان این رویداد به احتمال زیاد شرکت اپل از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها و بازی‌های منتخب قدردانی به عمل می‌آورد. با این حال این شرکت توضیحات بیشتری در مورد این رویداد جدید ارائه نداده است و باید تا روز دوم دسامبر 2019 منتظر باقی ماند و دید که رویداد زمستانی جدید اپل با چه شگفتی‌هایی برگزار خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420