لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جزئیات بیشتری از مک بوک پروی 13 اینچ 2020 منتشر شد

جزئیات بیشتری از مک بوک پروی 13 اینچ 2020 منتشر شد

تنها یک هفته از زمان معرفی و عرضه مک بوک پرو 16 اینچی می‌گذرد و حالا گزارش‌ها حاکی از ان است که شرکت اپل در جریان نیمه اول سال 2020 نسخه 13 اینچی این محصول را آماده عرضه به بازار می‌کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل تصمیم دارد تا در نیمه اول سال 2020 میلادی مک بوک پرو 13 اینچ را با کیبوردهای جدید آماده عرضه به بازار کند.

در این گزارش آمده است که اپل از ماه‌های پایانی سال 2019 کیبوردهای پروانه‌ای را به طور کامل از چرخه تولید خود حذف کرده است و از این پس تصمیم دارد تا کیبوردهای قیچی مانند مشابه با سال 2015 میلادی را آماده عرضه در نسل جدید مک بوک ها کند.

بر این اساس می‌توان مطمئن بود که مک بوک پرو 13 اینچ قرار است با کیبوردهای قیچی مانند آماده تولید و عرضه به بازار شود. بررسی‌های وب سایت iFixit حاکی از آن است که شرکت اپل در تولید کیبوردهای قیچی مانند تغییراتی نسبت به محصولات عرضه شده در سال 2015 اعمال نکرده است و همان مکانیزم سابق را برای تولید مک بوک های جدید به کار گرفته است.

مک بوک پرو 13 اینچ 2020 احتمالاً قرار است با نسل جدید پردازنده‌های اینتل و قابلیت‌های سخت افزاری جدید آماده عرضه به بازار می‌شود که شرکت اپل احتمالاً آن را در جریان کنفرانس بهاری سال 2020 آماده معرفی می‌کند و در مدت زمانی کوتاه پس از آن آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود.

مینگ چی کو نیز این گزارش جدید منتشر شده از دیجی تایمز را تائید کرده است و اعلام کرده که این مک بوک پروی 13 اینچ جدید در نیمه ابتدایی سال 2020 آماده عرضه به بازار می‌شود. گفتنی است که اپل دیگر مک بوک پروهای 15 اینچ را تولید نمی‌کند و نسخه 16 اینچ را جایگزین خط تولید این محصولات کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420