لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش سهام اپل از مرز 1.17 تریلیون دلار گذشت

ارزش سهام اپل از مرز 1.17 تریلیون دلار گذشت

 کمتر از یک سال و نیم از زمان افزایش سهام اپل به یک تریلیون دلار می‌گذرد و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که ارزش سهام این شرکت از مرز 1.17 تریلیون دلار گذشته است.

موسسه مالی America Merrill به تازگی اعلام کرده که ارزش شرکت اپل به 1.17 تریلیون دلار رسیده است. این عدد از مجموع میزان ارزش انرژی در کشور آمریکا بیشتر است و بر این اساس ارزش سهام اپل از تمامی 500 شرکت فعال در حوزه انرژی در آمریکا بیشتر بوده است.

با توجه به این رویداد، شرکت اپل باارزش‌ترین کمپانی در لیست S&P 500 است و در حال حاضر به عنوان مهم‌ترین کمپانی فعال در حوزه فناوری به حساب میاید.

در اوت سال گذشته ارزش سهام شرکت اپل به یک تریلیون دلار رسید؛ با این حال مشکلات مربوط به فروش آیفون‌های میان رده در کشورهای آسیایی و به‌خصوص چین باعث شد تا اپل ارزش سهام خود را در مدت زمانی کوتاه از دست بدهد. با این حال اپل از سپتامبر سال 2019 میلادی توانست با معرفی آیفون 11 مشکلات پیشین درزمینهٔ فروش آیفون‌های میان رده را برطرف کند و برای بار دیگر فروش قابل توجهی را در بازار سهام تجربه کند.

اپل در طول یک سال گذشته نزدیک به 66.5 درصد رشد را در ارزش سهام خود تجربه کرده است و همچنان نیز در حال افزایش است. تحلیلگران بر این باور هستند که رشد سهام اپل تا پایان سال 2019 میلادی به 82.6 درصد می‌رسد.

شرکت اپل با رایزنی‌های مختلف خود با دولت آمریکا توانسته نتیجه‌های نسبتاً مثبتی برای تغییر تعرفه‌های واردات و فروش محصولات خود در بازار آمریکا به دست آورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420