لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عامل ایکس باکس: پروژه اسکارلت قدرت یا قیمت را تغییر نمی‌دهد

مدیر عامل ایکس باکس: پروژه اسکارلت قدرت یا قیمت را تغییر نمی‌دهد

فیل اسپنسر مدیر بخش توسعه ایکس باکس در مایکروسافت به تازگی ادعاهای جدیدی را در مورد پروژه اسکارلت مطرح کرده است و اعلام کرده که این شرکت تصمیمی برای عقب کشیدن از عرصه رقابت با سونیو پلی استیشن 5 ندارد.

اسپنسر در مصاحبه خود با وب سایت ورج اعلام کرده که مایکروسافت با درس گرفتن از شرایطی که ایکس باکس وان در سال 2013 و اوایل معرفی در کنار پلی استیشن 4 داشت درس گرفته است و تمایلی به عقب کشیدن نسل بعدی کنسول‌های خود از رقابت درزمینهٔ قیمت یا قدرت سخت افزاری را ندارد.

اون به شایعات گذشته مطرح شده در مورد پروژه اسکارلت اشاره کرده است و اعلام کرده که این شرکت تمایلی برای توقف فرایند تولید یک نسل جدید از کنسول‌های بازی را ندارد. بر این اساس مایکروسافت همچنان تصمیم دارد تا از همه لحاظ با سونی و پلی استیشن 5 رقابت کند. بنابراین آنچه قرار است تحت پروژه اسکارلت آماده عرضه به بازار شود؛ از لحاظ قدرت سخت افزاری یا قیمت دست کمی از پلی استیشن 5 نخواهد داشت.

وی در پایان توضیح داده است که پروژه اسکارلت نه برای توسعه یک کنسول ضعیف مبتنی بر سیستم پردازش ابری، بلکه برای ساخت یک کنسول قدرتمند است که تصاویر را با کیفیت 8k و فریم ریت 120fps اجرا می‌کند. این کنسول قرار است مجهز به ذخیره سازی اس اس دی باشد و از پردازنده‌های سری Zen تولید شده توسط AMD استفاده کنند.

این ادعاها در حالی مطرح شده‌اند که تا پیش از این پروژه اسکارلت توسط تحلیلگران به عنوان تلاشی برای ساخت یک کنسول ارزان قیمت توصیف شده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420