لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت نوامبر 2019 ایکس باکس وان به کاربران امکان دسترسی به دستیار گوگل را می‌دهد

آپدیت نوامبر 2019 ایکس باکس وان به کاربران امکان دسترسی به دستیار گوگل را می‌دهد

 شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به آماده سازی و عرضه نسخه نهایی آپدیت نوامبر ایکس باکس وان کرده است و کاربران از همین حالا می‌توانند این به روز رسانی را در کنسول‌های خود نصب کنند.

این به روز رسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا در کنار دستیار اختصاصی مایکروسافت با عنوان کورتانا به دستیار دیجیتالی شرکت گوگل نیز دسترسی داشته باشند و از آن طریق کارهای مختلف را با دستورهای صوتی به گوگل بگویند. ارائه این دستیار صوتی هوشمند باعث می‌شود تا کاربران با سرعت و همگام سازی بیشتری امکانات لازم برای استفاده مداوم بین ایکس باکس و تلفن هوشمند اندرویدی را داشته باشند و بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های دیجیتالی خود استفاده کند.

علاوه بر دستیار دیجیتالی گوگل، کاربران از این پس می‌توانند برچسب گیمرها نیز استفاده کنند. این برچسب‌ها به کاربران امکان شناسایی سریع کاربرانی که به آن‌ها در شبکه ایکس باکس لایو دوست شده‌اند را می‌دهد و کاربران از آن طریق می‌توانند بازیکنان دیگر را بر اساس نوع بازی، سبک بازی یا گروه‌های مختلف شناسایی کنند.

آخرین تغییراتی که مایکروسافت در توسعه و عرضه این نسخه جدید از آپدیت ایکس باکس وان ارائه داده است به توسعه و عرضه فیلترهای متنی باز می‌گردد. این فیلترها متن‌های در حال انتشار در شبکه‌های مختلف ایکس باکس وان را بر اساس رده‌های سنی متمایز می‌کند تا از آن طریق والدین نگرانی کمتری برای دسترسی و استفاده از شبکه ایکس باکس وان برای اجرای بازی‌های مختلف در کنسول خود داشته باشند و بتوانند بازی‌های آنلاین و شبکه‌های مختلف را به صورت ایمن برای فرزندانشان آزاد نگه دارند.

گفتنی است که این به روز رسانی جدید از همین حالا قابل نصب در کنسول‌های ایکس باکس وان است با این حال کاربران باید به یاد داشته باشند که این آپدیت ممکن است برای برخی از مناطق با زمان‌بندی مشخصی آماده عرضه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420