لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه چهارم بتا از iOS 8 منتشر شد به همراه لیست تغییرات این نسخه

نسخه چهارم بتا از iOS 8 منتشر شد به همراه لیست تغییرات این نسخه

دو هفته پس از عرضه سومین نسخه بتای iOS 8، اپل دیشب چهارمین نسخه را نیز برای توسعه دهندگان منتشر کرد. علاوه بر بهبودها و تعمیراتی که باگهای مختلف صورت گرفته است، تغییرات قابل توجه دیگری نیز در رابط کاربری و محیط این سیستم عامل اعمال شده است. در زیر لیستی از مهمترین تغییرات چهارمین نسخه بتای iOS 8 را مشاهده می‌کنید.

Tips

tips.jpg

 

 

نرم افزار Tips که نخستین بار در کنفرانس بین‌المللی توسعه دهندگان ۲۰۱۴ به آن اشاره شد در این نسخه بتا اضافه شده است. این نرم افزار به کاربران نحوه استفاده از سیستم عامل iOS 8 در بخشهای مختلف را نشان می‌دهد. برای مثال، این برنامه توضیحاتی را در خصوص ویژگی جدید پاسخ سریع به اطلاعیه‌ها (Quick Notification Responses)، چگونگی ارسال پیام صوتی، قعال کردن سیری بدون استفاده از دست و… را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

Control Center

nc.jpg

 

مرکز کنترل نیز با تغییراتی در طراحی مواجه شده است و حاشیه‌های مشکی که دور آیکونها بودند برداشته شده و آیکونهای در حال استفاده نیز به رنگ سفید و براق در می‌آیند

 

Display Setting

text.jpg

 

بخشی به نام Display & Brightness اضافه شده است که قابلیت تنظیم نور صفحه، اندازه تکست، و فعال کردن حالت پررنگ (Bold) برای تکست را دارد.

 

Messages

 

messages1.jpg

بخش پیام منوی تنظیمات گزینه جدیدی با عنوان Message Storage دارد که دارای گزینه‌های زمانی برای منقضی شدن و حذف پیامهای صوتی و تصویری از حافظه این نرم افزار است با استفاده از این تنظیم می‌توانید این پیامها را از ۲ دقیقه تا ۱ سال در حافظه این نرم افزار نگه دارید. گزینه دیگری نیز بعوان Text-to-Type اضافه شده است که بصورت زنده پیام خوانده شده برای دستگاه را نمایش می‌دهد (پیش از این برای نمایش متن، پیام باید تا آخر گفته می‌شد)

 

Handsoff

 

handoff1.jpg

 گزینه‌های جدیدی در منوی تنظیمات برای فعال و غیر فعال کردن ویژگی Handoff اضافه شده است که البته ظاهرا در آیفون ۴S وجود ندارد. همچنین گزینه دیگری نیز برای فعال کردن Suggested Apps وجود دارد که نرم افزارهای مشابه جستجویی را پیشنهاد می‌دهد

 

Contact

 

app-switcher.jpg

قسمت جدیدی برای فعال و غیر فعال کردن بخش تماسهای محبوب و جدید از طریق برنامه App Switcher اضافه شده است

 

Mail

 

mail-swipe.jpg

 

در قسمت تنظیمات Mail گزینه‌هایی با نام کشیدن بسمت راست و کشیدن به سمت چپ وجود دارد که با فعال کردن هر کدام کار خاصی را در این نرم افزار انجام می‌دهد. برای مثال می‌توانید تنظیم کنید که وقتی بر روی میلی بسمت راست می‌کشید آن میل حذف شود و وقتی بسمت چپ می‌کشید یعنی آن میل را خوانده‌اید.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373