لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد با لنز دوگانه و آیفون SE 2 اولین محصولات اپل در سال 2020 میلادی هستند

آیپد با لنز دوگانه و آیفون SE 2 اولین محصولات اپل در سال 2020 میلادی هستند

 مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل در اولین کنفرانس خود در سال 2020 میلادی از آیپد پرو با لنز دوگانه و آیفون SE2 رونمایی می‌کند.

تنها چند روز از زمان معرفی و عرضه مک بوک پرو 16 اینچ می‌گذرد و حالا مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل ادعاهایی را در مورد محصولات آینده اپل در سال 2020 مطرح کرده است. بر اساس پیش بینی‌های مینگ چی کو مک بوک پرو 16 اینچ آخرین محصول معرفی شده از طرف اپل در سال 2019 است و محصولات بعدی شرکت اپل در سال 2020 آماده عرضه به بازار می‌شوند.

اپل معمولاً اولین رویداد خود در هر سال را در ماه مارس برگزار می‌کند. بنابراین پیش بینی می‌شود که آیپد پرو با لنز دوگانه و آیفون اس ای 2 در جریان این رویداد آماده معرفی شده و پس از آن در بازار جهانی به فروش برسند.

تا پیش از این مینگ چی کو اطلاعاتی در مورد تلاش اپل برای معرفی و رونمایی از آیفون اس ای 2 داده بود و حالا در جریان پیش بینی‌های جدید اعلام کرده که این شرکت تصمیم دارد تا آیپد پرو نسل 4 خود را در جریان اولین رویداد سال 2019 میلادی آماده رونمایی و عرضه به بازار کند.

آیپد پرو 2020 قرار است مجهز به لنز دوگانه باشد که علاوه بر افزایش کیفیت عکاسی و فیلم برداری دستگاه‌های جدید، به کاربران امکان استفاده بهبود یافته تر از اپلیکیشن‌ها و محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده را نیز می‌دهد.

مینگ چی کو همچنین اعلام کرده که هر دو آیپد پروی جدید با قیمت بسیار کمتری آماده عرضه به بازار خواهند شد که در دو مدل متفاوت با کانفیگ های مختلف خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373