لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تمامی اپلیکیشن‌های مربوط به ویپ را از اپ استور حذف کرد

اپل تمامی اپلیکیشن‌های مربوط به ویپ را از اپ استور حذف کرد

شرکت اپل به تازگی تمامی اپلیکیشن‌های مربوط به ویپ و مصرف سیگارهای الکترونیکی را از اپ استور حذف کرده است و کاربران دیگر به این اپلیکیشن‌ها دسترسی ندارند.

اپل به دلیل گزارش‌های متعدد مربوط به نارسایی‌های ریوی و مشکلات حاصل شده از مصرف ویپ، تمامی اپلیکیشن‌های مربوط به این محصولات را حذف کرده است. بر اساس گزارش‌های Axios تا به امروز 2172 گزارش تائید شده از مشکلات ریوی مربوط به مصرف ویپ به ثبت رسیده است و اپل به دلیل تائید شدن مضر بودن مصرف این محصولات اقدام به حذف اپلیکیشن‌های آن‌ها کرده است.

اپل در بیانیه‌ای که به وب سایت Axios در مورد این مسئله توضیح داده است: 

ما اهمیت زیادی به مبنای کاری اپ استور به عنوان یک مکان قابل اعتماد برای مشتریان خود در روند دانلود اپلیکیشن‌ها و به خصوص کاربران جوان قائل هستیم. ما همواره اپلیکیشن‌های مختلف را ارزیابی می‌کنیم و با شواهد جدید خطرات مربوط به استفاده از آن‌ها برای کاربران را تعیین می‌کنیم.

اخیر متخصصین متعددی از سازمان کنترل بیماری تا انجمن قلب و عروق آمریکا بیمارهای ریوی کشنده‌ای را تشخیص داده‌اند که ناشی از مصرف سیگارهای الکترونیکی و محصولات ویپ بوده است که همین مسئله باعث شده تا یک بحران سلامتی عمومی در میان جوانان ایجاد شود.

ما همواره به خط مشی اپ استور و بررسی دستورالعمل‌های آن اعتقاد داشته‌ایم و به همین دلیل به اپلیکیشن‌هایی که این دستورالعمل‌ها را زیر پا می‌گزارند اجازه فعالیت در اپ استور و دانلود آن‌ها را نمی‌دهیم. از امروز به بعد، اپلیکیشن‌های مربوط به سیگارهای الکترونیکی و ویپ دیگر برای دانلود در اپ استور موجود نیستند. 

گفتنی است که اپلیکیشن‌های مربوط به سیگار الکترونیکی و ویپ که تا پیش از این روی دستگاه‌های کاربران نصب شده بود، در حال حاضر قابل استفاده است.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420