لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چراغ‌های هوشمند نانو لیف | نورپردازی خانه خود را هوشمند کنید

چراغ‌های هوشمند نانو لیف | نورپردازی خانه خود را هوشمند کنید

 استفاده از ابزارهای هوشمند سازی، یکی از روش‌های آسان‌تر کردن و بهبود دکوراسیون خانه به حساب میاید. چراغ‌های هوشمند نانو لیف یکی از همین گزینه‌های مناسب برای تغییر سبک نورپردازی و تغییر ظاهر خانه و اتاق به حساب میاید.

نانو لیف مجموعه‌ای از چراغ‌های هوشمند است که با طراحی بسیار زیبا و ویژه می‌توانند بر اساس سلیقه شما روی دیوار یا سقف خانه قرار بگیرند و از آن طریق ظاهر محیط زندگی شما را تغییر دهند.

این محصول شامل چند چراغ ماژولار می‌شود که بر اساس سلیقه شما می‌تواند در محیط خانه قرار می‌گیرند و نورپردازی خانه و محیط شما را تغییر می‌دهند.

هر یک از ماژول‌های این چراغ هوشمند می‌توانند نور را با 16 میلیون رنگ مختلف در محیط پخش کنند و حتی بر اساس موسیقی در حال پخش در محیط نور را تغییر دهند.

مهم‌ترین خصوصیت این چراغ‌های هوشمند استفاده از ابزارهای هوشمند نظیر اسپیکرها و تلفن‌های همراه است. شما می‌توانید با استفاده از دستیارهای دیجیتالی یا تلفن‌های هوشمند و اتصال آن‌ها به چراغ‌های نانو لیف کنترل شوند.

جالب اینجا است که استفاده از تلفن‌های هوشمند و اسپیکرها برای مدیریت این چراغ‌ها نیازی به نصب هاب اختصاصی یا رابط‌های مجزا ندارد و شما می‌توانید با اتصال مستقیم آن‌ها به دستگاه‌های دیگر نور محیط را به راحتی کنترل کنید

این چراغ‌های هوشمند از سیستم ارتباطی هوم کیت توسعه داده شده توسط اپل، دستیار دیجیتالی سیری، الکسا و گوگل سازگار است و محدودیتی در استفاده از اسپیکرهای هوشمند مختلف و تلفن‌های هوشمند نخواهید داشت.

اگر شما نیز به دنبال تغییر دکوراسیون منزل خود با استفاده از چراغ‌های هوشمند هستید، نانو لیف می‌تواند یک گزینه مناسب برای خانه یا اتاق شما به حساب آید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420