لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رد دد ردمپشن 2 در کامپیوتر به خوبی اجرا نمی‌شود

رد دد ردمپشن 2 در کامپیوتر به خوبی اجرا نمی‌شود

بازی رد دد ردمپشن 2 به تازگی برای کاربران کامپیوترهای شخصی ارائه شده است و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازی با مشکلات فنی مواجه است.

این بازی که از همین حالا به صورت محدود و انحصاری برای کاربرانی که آن را از ماه گذشته پیش خرید کرده‌اند ارائه شده است، در برخی از کامپیوترها دارای مشکلات فنی است که باعث می‌شود تا روند اجرای آن با اختلال مواجه شود.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که در حین اجرای بازی گیم پلی به یک باره متوقف می‌شود و دیگر پاسخگوی فرمان‌های حرکتی کاربر نخواهد بود. شایع‌ترین مشکل رد دد ردمپشن 2 نیز به توقف متوالی بازی در هر 3 ثانیه است که باعث می‌شود تا کاربران نتوانند به صورت پیشرفته بهینه از این بازی لذت ببرند.

این در حالی است که کامپیوترهای اجرا کننده این بازی بر اساس گزارش کاربران قدرت سخت افزاری بیشتر از حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای آن دارد. وب سایت The Verge اعلام کرده که کامپیوتر شخصی با پردازنده Core i5 6600K و پردازنده گرافیکی GTX 1080 و 16 گیگابایت رم نیز با این مشکل مواجه است و امکان اجرای بازی به صورت روان را ندارد.

علاوه بر این برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که بازی یاد شده با مانیتورهای G-Sync مشکل دارد و فریم ریت بازی نمی‌تواند خود را با رفرش ریت مانیتور سازگار کند و به همین دلیل بازی پس از مدتی کوتاه از زمان اجرا به صورت یک‌باره می‌پرد.

این اطلاعات در حالی منتشر شده است که شرکت راک استار به عنوان توسعه دهنده اصلی این بازی هنوز اطلاعاتی مشخص از رفع مشکلات فنی از طریق آپدیت‌ها ارائه نداده است و هنوز معلوم نیست که این مشکل چه زمانی قرار است برطرف شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420