لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سافاری در آینده نزدیک از NFC و USB پشتیبانی می‌کند

سافاری در آینده نزدیک از NFC  و USB پشتیبانی می‌کند

بررسی‌های اخیر انجام شده از آی او اس 13.3 که در حال حاضر در مرحله تست و بررسی دومین نسخه بتا قرار دارد، حاکی از آن است که مرورگر سافاری قرار است از NFC، USB و کلیدهای امنیتی لایتنینگ پشتیبانی کند.

در این بررسی‌ها مشخص شده که شرکت اپل در توسعه سافاری جدید ارائه شده در آی او اس 13 تصمیم دارد تا پشتیبانی از ابزارهای امنیتی و احراز هویتی مختلف را به کاربران ارائه دهد که از آن طریق کاربران می‌توانند به محتوای امنیتی تحت وب دسترسی داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در این نسخه جدید از سافاری مربوط به کلید امنیتی فیزیکی FIDO2 است که با پشتیبانی از درگاه لایتنینگ به کاربران امکان وارد کردن توکن و احراز هویت برای ورود دستگاه‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

تحلیلگران امنیتی بر این باور هستند که پشتیبانی جدید ارائه شده یک راه کار جدید برای جایگزینی احراز هویت دو مرحله‌ای به حساب میاید که به کاربران امکان ورود به برخی وب سایت‌ها یا محتوای حفاظت شده را می‌دهد.

تا پیش از این کلیدهای فیزیکی و توکن ها در آیفون‌ها کاربرد چندانی نداشتند که این مسئله به طور مشخص به عدم پشتیبانی مرورگرهای پر استفاده نظیر سافاری و کروم مربوط بود. اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل با ارائه امکان پشتیبانی از این سیستم امنیتی در تلاش است تا دستگاه‌هایی نظیر آیفون‌ها و آیپدها را برای ارتباط هر چه ایمن‌تر با سرویس‌های مختلف مناسب‌تر کند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا با توسعه این قابلیت جایگزینی مناسب‌تر برای اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور نظیر 1Password را به کاربران ارائه دهد. در حقیقت توسعه دهندگان اپل بر این باور هستند که سطح امنیتی اپلیکیشن‌های مدیریت پسورد رفته‌رفته در حال کاهش است و باید راهکار جدیدی را برای حفظ امنیت کاربران در نظر گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420