لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 13.3 برای کاربران عادی عرضه شد

دومین بتای آی او اس 13.3 برای کاربران عادی عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند آماده سازی و عرضه دومین بتای آی او اس 13.3 را آغاز کرده است و آن را در اختیار کاربران عادی و توسعه دهندگان قرار داده است.

کاربران عادی می‌توانند با عضویت در برنامه تست کنندگان نسخه‌های بتا از طریق وب سایت رسمی اپل، اقدام به دانلود و نصب آی او اس 13.3 و آیپد او اس 13.3 روی دستگاه‌های هوشمند خود کنند. علاوه بر این، توسعه دهندگانی که اکانت اختصاصی اپل را خریداری کرده باشند می‌توانند این نسخه جدید بتا را به همراه کیت توسعه دهندگان آن روی دستگاه‌ها نصب کنند.

در این نسخه شرکت اپل تغییرات امنیتی مهمی را در اختیار کاربران قرار داده است. این تغییرات اغلب مربوط به حریم خصوصی کاربران در استفاده از دستیار دیجیتالی سیری و مرورگر اینترنت سافاری می‌شود. در این نسخه قابلیتی با عنوان Communication Limit ارائه شده است که کاربران از اسکرین تایم می‌توانند ارتباط بخش‌های مختلف آیفون و آیپد را به اینترنت و موارد ارتباطی دیگر محدود و کنترل کنند.

این قابلیت محدودسازی برای بخش فیس تایم، Phone و آی مسیج ارائه شده است و کاربران می‌توانند در ساعاتی مشخص تماس‌ها و پیام‌های دریافتی خود را از آن طریق کنترل کنند. این بخش همچنین ارتباط آیکلاود و مخاطبین را برای مدت زمان حداکثر بیست و چهار ساعت محدود می‌کند و کاربران امکان کنترل سیستم ارتباطی تلفن هوشمند خود را به طور کامل در اختیار خواهند داشت.

این نسخه قرار است در آینده نزدیک به صورت نهایی آماده عرضه به کاربران شود. با این حال به کاربران توصیه می‌شود تا نسخه‌های عمومی بتای عرضه شده جدید را به دلیل وجود مشکلات کاربری احتمالی نصب نکنند و تا زمان عرضه نسخه نهایی آن از طرف منابع رسمی شرکت اپل منتظر باقی بمانند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373