لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن فیس بوک برای آیفون به صورت مداوم دوربین را چک می‌کند

اپلیکیشن فیس بوک برای آیفون به صورت مداوم دوربین را چک می‌کند

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اپلیکیشن فیس بوک برای آیفون به صورت مداوم و بدون آگاهی کاربران دوربین دستگاه را فعال می‌کند و تصاویر مختلف را مشاهده می‌کند.

گزارش‌های منتشر شده توسط برخی از کاربران که توسط خبرگزاری CNET منتشر شده نشان داده که اپلیکیشن فیس بوک در زمانی که کاربران در این اپلیکیشن اقدام به تماشای استوری‌ها می‌کنند یا گوشی خود را بین حالت عمودی و افقی تغییر می‌دهند؛ دوربین را باز می‌کند.

یکی از کاربران اعلام کرده که در زمان تماشای یک ویدیو در فیس بوک، اقدام به تغییر گوشی به حالت افقی کرده است که ناگهان رابط کاربری استوری باز شده و دوربین فعال شده است. یکی دیگر از کاربران اعلام کرده که در زمان تماشای فید خبری فیس بوک و حتی در زمان نگاه کردن به عکس‌ها، دوربین آیفون فعال شده است و در گوشه‌های اپلیکیشن محتوای دریافتی از دوربین نمایش داده می‌شود.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که این مسئله را در چندین آیفون مختلف مورد بررسی قرار داده‌اند و متوجه شده‌اند که فیس بوک در تمامی آیفون‌ها در حال دریافت محتوای دوربین گوشی است.

فیس بوک در واکنش به این مسئله به خبرگزاری The Verge اعلام کرده که این مسئله یک باگ امنیتی و کاربردی است و توسعه دهندگان این اپلیکیشن در آی او اس، تلاشی برای فعال سازی نامحسوس دوربین نداشته‌اند. فیس بوک در نهایت گفته که این باگ به مشکلات فنی سیستم عامل آی او اس و به روز رسانی‌های اخیر شرکت اپل باز می‌گردد و فیس بوک عامل اصلی به وجود آمدن این باگ امنیتی نیست.

گفتنی است که فیس بوک اعلام کرده که در روز دوم نوامبر متوجه این باگ شده است و در آینده نزدیک تصمیم به برطرف کردن آن دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420