لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش سطح مقاومت در برابر آب؛ مهم‌ترین تغییر اپل واچ سری 6

افزایش سطح مقاومت در برابر آب؛ مهم‌ترین تغییر اپل واچ سری 6

شرکت اپل تصمیم دارد تا افزایش سطح مقاومت در برابر آب را به عنوان مهم‌ترین تغییر اعمال شده در اپل واچ سری 6 معرفی کند.

بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو، تحلیلگر TF International Security شرکت اپل تصمیم دارد تا در ساخت اپل واچ سری 6 در سال 2020، توانایی برای مقاومت در برابر آب را به عنوان مهم‌ترین تغییر اعمال شده در این سری جدید از ساعت‌های هوشمند خود معرفی کند.

وی همچنین اعلام کرده که شرکت اپل سال آینده سرعت اتصال و برقراری ارتباط اپل واچ سری 6 را برای انتقال سریع‌تر داده‌ها از طریق وای فای و LTE افزایش می‌دهد. دیگر تغییر اعمال شده در این ساعت هوشمند به افزایش سرعت پردازنده این محصول مربوط خواهد بود.

کو اعلام کرده که تمامی تغییرات اعمال شده در اپل واچ سری 6 به استفاده از پلیمر کریستال مایع (liquid crystal polymer) مربوط خواهد بود. استفاده از این ماده باعث می‌شود تا اپل بتواند برد مداری را به صورت انعطاف پذیر تولید کند و توانایی‌های بهتری را نسبت به اپل واچ سری 5 که از ماده پلیمید ساخته شده بود، آماده عرضه کند.

اپل واچ سری 6 به احتمال زیاد در سپتامبر سال 2020 و همانند سال‌های گذشته در کنار آیفون‌های جدید آماده معرفی و عرضه به بازار می‌شود.

افزایش سطح مقاومت اپل واچ سری جدید در برابر آب تا عمق 50 متر خواهد بود و باعث می‌شود تا این ساعت هوشمند حتی در برابر آب با جریان و سرعت بالا نیز مقاومت بسیار زیادی داشته باشد و بتواند برای ردیابی فعالیت‌های ورزش موج سواری مناسب باشد.

علاوه بر این، اپل احتمالاً امسال از نمایشگرهای میکرو ال ای دی اختصاصی خود برای ساخت اپل واچ‌ها استفاده می‌کند و درزمینهٔ تولید قطعات این محصول به خودکفایی می‌رسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420