لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید مک بوک 16 اینچ به حالت تعلیق درآمد

خط تولید مک بوک 16 اینچ به حالت تعلیق درآمد

 شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل خط تولید مک بوک 16 اینچ را به خاطر تأخیر در تأمین قطعات به حالت تعلیق درآورده است.

خبرگزاری فوربس به تازگی در گزارشی به نقل از نیویورک تایمز، Cnet و وال استریت ژورنال اعلام کرده شرکت اپل تصمیم به تعلیق خط تولید مک بوک 16 اینچ گرفته است و فعلاً تصمیمی برای تولید این محصول در سال 2020 میلادی ندارد.

در این گزارش آمده است که شرکت اپل قرار بود در اکتبر 2019 از مک بوک 16 اینچ رونمایی کند؛ اما به دلیل مشکلات مربوط به تأمین قطعات این محصول، خط تولید انبوه آن را به حالت تعلیق درآمده است. بر این اساس اپل به کارخانه‌های تحت قرارداد خود در کشورهای شرق آسیا اعلام کرده که فعلاً فرایند تولید این محصول را آغاز نکنند.

باوجود این مسئله فوربس اعلام کرده که منابع خبری بر این باور هستند که شرکت اپل هنوز تمایلی به حذف خط تولید مک بوک 16 اینچ به طور کامل ندارد و در تلاش است تا در سال 2020 میلادی این محصول را آماده تولید و عرضه به بازار کند.

گفتنی است که تا پیش از این نیز خبرگزاری دیجی تایمز خبر از تأخیر در راه اندازی فرایند تولید انبوه مک بوک 16 اینچ داده بود و اعلام کرده بود که شرکت اپل از سال 2020 تولید این محصول را از سر خواهد گرفت.

اپل تصمیم دارد تا با حذف حاشیه‌های کناری نمایشگر، یک محصول جدید مبتنی بر نمایشگر رتینا را با سایز 16 اینچ و با ابعاد مشابه با مک بوک 15 اینچ آماده عرضه به بازار کند. این محصول یکی از اولین نمونه‌های لپ تاپ اپل با نسل جدید کیبورد قیچی مانند خواهد بود که دیگر با مشکلات مربوط به خرابی کیبوردهای پروانه‌ای مواجه نخواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420