لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سنسور واقعیت افزوده جدید در سال 2020 به آیپد پرو و آیفون میاید

سنسور واقعیت افزوده جدید در سال 2020 به آیپد پرو و آیفون میاید

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 تغییرات ویژه‌ای را در سری محصولات آیپد پرو و آیفون ایجاد کند و سنسور واقعیت افزوده جدیدی را به آن‌ها اضافه کند.

وب سایت The Information در گزارش اخیر خود علاوه بر ارائه اطلاعاتی در مورد زمان بندی عرضه هدست و عینک واقعیت افزوده اپل و عرضه آن‌ها در سال 2022 و 2023 اعلام کرده که شرکت اپل در سال 2020 اقدام به تعبیه سنسورهای جدید واقعیت افزوده در دستگاه‌های هوشمند همراه خود می‌کند.

مارک گورمن، تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ این گزارش منتشر شده از طرف The Information را تائید کرده است و اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا در توسعه محصولات جدید خود در سال 2020 میلادی، فناوری واقعیت افزوده را به عنوان مهم‌ترین تغییر عرضه شده در این محصولات عنوان کند. با این حال اپل هنوز برای توسعه و عرضه عینک‌های هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در بازار جهانی آماده نیست و این محصولات را در سال آینده آماده عرضه به بازار نمی‌کند.

مارک گورمن همچنین اعلام کرده نسل جدید آیپد پرو در نیمه اول سال 2020 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار می‌شود که دارای لنز دوگانه در بخش دوربین خود است. این دوربین‌ها مجهز به سنسورهای تشخیص عمق برای بهبود روند اجرای محتوای واقعیت افزوده هستند که تصاویر دریافتی از آن‌ها به صورت سه بعدی در دستگاه پردازش خواهند شد.

علاوه بر این، گورمن احتمالاتی را در مورد تلاش برای عرضه آیفون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G مطرح کرده است که بر پایه آن‌ها این تحلیلگر بر این باور است که سیستم ارتباطی 5G در نسخه‌های رده بالای تلفن‌های هوشمند اپل در سال 2020 آماده عرضه خواهند شد و اپل این فناوری را در گوشی‌های میان رده خود عرضه نمی‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420