لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین هدست واقعیت افزوده اپل در 2022 و عینک هوشمند اپل در 2023 عرضه می‌شوند

اولین هدست واقعیت افزوده اپل در 2022 و عینک هوشمند اپل در 2023 عرضه می‌شوند

گزارش‌های مربوط به تلاش اپل برای تولید و عرضه هدست و عینک واقعیت افزوده مدت‌ها است که در حال انتشار است و حالا یک گزارش جدید اعلام کرده که اولین هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2022 و اولین عینک هوشمند اپل در سال 2023 آماده عرضه به بازار می‌شوند.

گزارش اخیر وب سایت The information حکایت از آن دارد که اپل تصمیم دارد تا در قدم اول و مشخصاً در سال 2022 یک هدست مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده را آماده عرضه به بازار کند و در گام بعدی عینک هوشمند خود را با نام احتمالی اپل گلس در سال 2023 آماده عرضه به بازار کند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که بسیاری از تحلیلگران تا پیش از این اعلام کرده بودند که شرکت اپل نهایتاً تا پایان 2020 میلادی اولین نشانه‌ها برای تولید و عرضه عینک‌های هوشمند و هدست های واقعیت افزوده خود را به دنیا معرفی می‌کند و اولین محصول از این نوع را در بازار آماده عرضه خواهد کرد.

The Information اعلام کرده که شرکت اپل تحت پروژه‌ای با نام N301 در حال تحقیق و توسعه هدست واقعیت افزوده است. شایعات حاکی از آن است نمونه‌های اولیه ساخته شده از دستگاه توسعه یافته تحت این پروژه شباهت بسیار زیادی به هدست واقعیت مجازی Oculus Quest دارند که در ماه می سال 2019 میلادی معرفی شد.

نمونه اولیه ساخته شده در پروژه N301 می‌تواند به دوربین‌های اکسترنال متصل شود و محیط اطراف کاربر را نقشه برداری کند. این دستگاه دارای نمایشگر با رزولوشن بسیار بالا است که اطلاعات مربوط به محیط را به همراه اشیا مجازی در بستر واقعیت افزوده به کاربر نشان می‌دهد.

فرایند توسعه و طراحی سخت افزاری این هدست که توانایی نشان دادن محتوای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را دارد قرار است تا پایان 2020 به پایان برسد و اپل از سال 2021 این محصول را وارد فاز توسعه نرم افزاری، ساخت سیستم عامل یکپارچه و ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی خواهد کرد و در نهایت آن را در سال 2022 آماده عرضه به بازار می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420