لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل استادیا تا 8 روز دیگر آماده عرضه به کاربران میشود

گوگل استادیا تا 8 روز دیگر آماده عرضه به کاربران میشود

شرکت گوگل تصمیم دارد تا سرویس گوگل استادیا را در روز 19 نوامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به کاربران کند و کاربران میتوانند به این سرویس از طریق دستگاه‌های پشتیبانی شده دسترسی داشته باشند.

این سرویس قرار است در بخش اولیه برای کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و تمامی کامپیوترهای پشتیبانی کننده از مرورگر اینترنتی کروم، کروم کست الترا و پیکسل 3 پشتیبانی شود. با این حال این سرویس در آینده نزدیک برای تمامی کاربران آماده عرضه میشود و لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده از آن گسترده‌تر خواهد شد.

گوگل استادیا اولین نمونه عمومی و نهاییعرضه شده از سرویس پخش بازی‌ها با پشتیبانی از سرویس پردازش ابری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از با استفاده از هر دستگاهی و بدون نیاز به منابع سخت افزاری قوی بازی‌های مختلف را روی دستگاه‌های خود اجرا کنند.

این سرویس برای استفاده همواره نیازمند دسترسی به اینترنت پر سرعت است و منابع کمتری از سخت افزارهای دستگاه‌ها را اشغال می‌کند.

گوگل استادیا در فاز اول قرار است برای کاربران آمریکا، انگلستان و کانادا آماده عرضه شود و کاربران با خرید سرویس پریمیوم یا خرید کامل بازی‌ها میتوانند از تمامی دستگاه‌های خود برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده کنند.

گوگل تصمیم دارد تا با ارائه این سرویس با رقابت جدیدی را با پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو و استیم و اپیک گیمز ایجاد کند و کاربران بیشتری را به سمت استفاده از این سرویس جذب کند.

گفتنی است که شرکت‌های دیگر فعال در زمینه عرضه سرویس‌های بازی نیز تصمیم دارند تا در آینده نزدیک بازی‌های خود را با پشتیبانی از سیستم‌های پردازش ابری آماده عرضه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420