لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام از هفته آینده نمایش تعداد لایک ها را متوقف می‌کند

اینستاگرام از هفته آینده نمایش تعداد لایک ها را متوقف می‌کند

 اینستاگرام تصمیم دارد تا پس از مهلت تست و بررسی‌های خود در آمریکا، قانون توقف نمایش تعداد لایک ها را به صورت جهانی اجرایی کند و دیگر کاربران نمی‌توانند تعداد لایک های یک پست را ببینند.

آدام موسری مدیر عامل اجرای اینستاگرام به تازگی در توضیحات خود طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد تا با حذف تعداد لایک های خورده برای یک پست، کاربران را به تمرکز هرچه بیشتر روی محتوای در حال انتشار تشویق کند.

حذف تعداد لایک ها تا پیش از این در برخی از کشورها شامل کانادا، ایتالیا، استرالیا و برزیل اجرایی شده بود و اینستاگرام در مرحله پایانی تست‌های خود، این محدودیت را در آمریکا نیز ایجاد کرده بود. اینستاگرام قرار است از هفته آینده این محدودیت را به صورت جهانی اعمال کند تا دیگر کاربران تعداد لایک های خورده برای یک پست را مشاهده کنند.

مدیر عامل اجرایی اینستاگرام این مسئله را به کاربران جوان اینستاگرام ربط داده است و اعلام کرده که این افراد بیشتر از اینکه بهتولید محتوای مناسب متمایل باشند، بیشتر در تلاش هستند تا لایک های بیشتری را برای پست‌های خود دریافت کنند. این در حالی است که شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط انسان‌ها از طریق محتوای مناسب تولید شده است که بسیاری از کاربران به این مسئله اهمیت زیادی نمی‌دهند.

اینستاگرام تصمیم دارد تا با ایجاد محدودیت‌های جدید برای کاربران محتوای در حال انتشار را تغییر دهد و کاربران را به استفاده مناسب‌تر از این شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری پست‌های مختلف دعوت کند و رقابت مربوط به افزایش تعداد لایک های پست‌های منتشر شده را برای کاربران از بین ببرد. توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی امید دارند تا از طریق این محدودیت‌ها، روند استفاده کاربران از شبکه‌های اجتماعی را به‌طور کامل تغییر دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420