لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 پرو مکس سومین دوربین قدرتمند را در میان تلفن های هوشمند دارد

آیفون 11 پرو مکس سومین دوربین قدرتمند را در میان تلفن های هوشمند دارد

دگزومارک در بررسی‌های اخیر خود از تلفن های هوشمند اعلام کرده که آیفون 11 پرو مکس تولید شده توسط شرکت اپل سومین دوربین قدرتمند را در میان محصولات رقیب دارد.

این موسسه با انجام تست‌های متعدد از قابلیت های مختلف دوربین آیفون 11 پرو مکس نظیر امکان زوم تصاویر، Deep Fusion و موارد دیگر اعلام کرده که این تلفن هوشمند دارای سومین دوربین قدرتمند در میان محصولات مشابه است. در این بررسی‌ها مشخص شده است که پرچم‌دار گوشی‌های اپل در سال 2019 دارای یکی از سریع‌ترین سیستم‌های فوکوس خودکار و استبلایز در حین ویدیوها است که باعث افزایش سطح کیفیت و قابلیت های این تلفن هوشمند شده است.

دگزومارک همچنین اعلام کرده که دوربین آیفون 11 پرو مکس تنها به دلیل مجهز بودن به لنز سوم الترا واید، قدرتمندتر از نسل قبلی خود یعنی آیفون XS Max نیست؛ بلکه اپل در طراحی و ساخت دو لنز دیگر نیز بهبودهای قابل توجهی را در آیفون‌های جدید اعمال کرده است.

دوربین آیفون 11 پرو مکس مجهز به یک لنز واید، یک لنز الترا واید و یک لنز تله فوتو است که باعث افزایش کیفیت تصاویر و افزایش امکانات مربوط به عکس برداری و فیلم برداری میشود.

این موسسه همچنین اعلام کرده که قابلیت زوم تصاویر در دوربین این تلفن هوشمند به طرز قابل توجهی قوی و با کیفیت است و امکاناتی ویژه را به کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی ارائه می‌دهد.

در پایان، دگزومارک پس از تست‌های مختلف امتیاز 117 را به دوربین آیفون 11 پرو مکس داده است و آن را در رتبه سوم قرار داده است.بر اساس جدول رده بندی تازه دگزومارک، Huawei Mate 30 Pro و Xiaomi Mic CC9 Pro Premium در رتبه اول و دوم بهترین و قدرتمندترین دوربین تلفن های هوشمند قرار گرفته است و آیفون 11 پرو مکس در رتبه سوم این جدول قرار گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420