لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمایل برای خرید اپل واچ در سال 2019 دو برابر شده است

تمایل برای خرید اپل واچ در سال 2019 دو برابر شده است

بررسی‌های اخیر انجام شده حاکی از آن است که میزان فروش اپل واچ در سال 2019 دو برابر سال قبل شده است و کاربران بیشتری تمایل به خرید این محصول پیدا کرده‌اند.

موسسه Strategy Analytics به تازگی در بررسی‌های خود از میزان فروش ساعت‌های هوشمنددر سراسر جهان اعلام کرده که میزان فروش اپل واچ نسبت به سال گذشته 51 درصد رشد داشته است و اپل توانسته به طرزقابل توجهی تعداد فروش این محصول را در بازار جهانی افزایش دهد.

اپل واچ در بازه سه ماهه اخیر توانسته 6.8 میلیون واحد از این ساعت هوشمند را در سراسر جهانی به فروش برساند که در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته است.

این اطلاعات مشخص کرده که شرکت اپل با فروش ساعت‌های هوشمند اپل واچ توانسته بیشترین میزان فروش از این محصولات در نوع خود را داشته باشند. این مسئله به معنای آن است که اپل در رتبه اول فروش ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی سه ماهه گذشته قرار گرفته و پس از آن به ترتیب شرکت سامسونگ و فیت بیت قرار گرفته‌اند.

اپل تا پیش از این بارها توانسته بود نام خود را به عنوان مهم‌ترین فروشنده ساعت‌های هوشمند به ثبت برساند و با اختلاف بسیار زیاد بیشترین محصولات از این نوع را در بازار به فروش برساند. در طول چند سال گذشته، اپل فقط یک بار آن هم در زمان معرفی دستبند هوشمند می بند 3 جایگاه اول را به شیائومی داده بود که پس از گذشت یک بازه زمانی سه ماهه دوباره به رتبه اول فروش این محصولات باز گشته بود.

با وجود این مسائل، پیش بینی میشود که شرکت اپل به خاطر اقدام گوگل برای خرید فیت بیت با چالش‌های زیادی برای رقبای خود مواجه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420