لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل امنیتی ایمیل های رمزنگاری شده را برطرف کرد

اپل مشکل امنیتی ایمیل های رمزنگاری شده را برطرف کرد

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که مشکل امنیتی مربوط به ایمیل های رمزنگاری شده را برطرف کرده است و برای بار دیگر کاربران میتوانند به ایمن محتوای مختلف را به صورت رمزنگاری شده و کاملا ایمن با مخاطبین خود از طریق ایمیل به اشتراک بگذارند.

تا پیش از این برخی از ایمیل های رمز نگاری شده و ارسال شده با استفاده از اپلیکیشن Apple Mail در کامپیوترهای مک به طور کامل پنهان و رمزنگاری نمیشدند و همین مسئله باعث شده بود تا بخشی از این ایمیل های ارسالی قابل رئویت و مشاهده باشند.

با این حال شرکت اپل در توسعه یک به روز رسانی جدید این مشکل را برطرف کرده است تا ایمیل های ارسالی از طریق این نرم افزار مدیریت ایمیل عملکردی کاملا ایمن داشته باشند. گفتنی است که این مشکل امنیتی تنها برای تعداد کمی از کاربران به وجود آمده بود. کاربرانی که با این مشکل مواجه شده بودند، همگی از مک او اس به همراه اپلیکیشن Apple Mail برای ارسال ایمیل های رمزنگاری شده استفاده میکردند که تمامی آنها از FileVault برای رمزنگاری سیستم خود استفاده نکرده بودند.

البته هکرهایی که میخواستند از این راه به اطلاعات رمزنگاری نشده ایمیل ها دسترسی داشته باشند، باید به طور کامل وارد فایل سیستم های مک او اس دستگاه های قربانی میشدند که این مسئله به خودی خود احتمال نشت اطلاعات را بسیار پایین میاورد. با این حال اپل این آسیب پذیری از طرف شرکت اپل حل شده است و در یک آپدیت اجباری روی تمامی دستگاه های مک به صورت خودکار نصب شده است.

این مسئله باعث میشود تا امنیت کاربران دستگاه های مک همانند گذشته از طرف شرکت اپل تضمین شود و دیگر کاربران نگران ارسال ایمیل ها از طریق اپلیکیشن Apple Mail نباشند و بتوانند به صورت ایمن از دستگاه های خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373