لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران روکو می‌توانند اپل واچ را به کنترل تلویزیون تبدیل کنند

کاربران روکو می‌توانند اپل واچ را به کنترل تلویزیون تبدیل کنند

کاربران ستاپ باکس‌های دیجیتالی و دانگل های روکو در آینده نزدیک می‌توانند اپل واچ را به کنترل سیستم صوتی و تصویری خود تبدیل کنند و از آن برای تغییر و انتخاب محتوای در حال پخش در اتاق و محیط خانه استفاده کنند.

توسعه‌دهندگان روکو در وبلاگ رسمی این شرکت اعلام کرده‌اند که از همین حالا یک اپلیکیشن رایگان را برای تبدیل اپل واچ به کنترل ستاپ باکس و دانگل های این شرکت توسعه داده‌اند که امکان نصب و کاربری روی تمامی سری‌های ساعت‌های هوشمند اپل واچ را دارد.

روکو اعلام کرده که این اپلیکیشن شباهت بسیار زیادی به بخش ریموت کنترل اپلیکیشن رسمی توسعه داده شده برای سیستم عامل آی او اس و اندروید دارد تا کاربران اپل واچ در زمان استفاده از آن با رابط کاربری جدید سردرگم نشوند و با تجربه‌ای مشابه بتوانند امکان دسترسی به محتوای این سرویس پخش دیجیتالی را داشته باشند.

این اپلیکیشن امکان توقف و اجرای ویدیوها را دارد و در عین حال کاربران می‌توانند موارد مختلف ارائه شده در سرویس روکو را کنترل کنند و از آن طریق فیلم‌ها یا سریال‌های ارائه شده در این بخش را انتخاب و به تماشای آن‌ها بپردازند.

روکو تا پیش از این یک ریموت کنترل اختصاصی را نیز آماده عرضه برای ستاپ باکس‌های دیجیتالی خود کرده بود که حالا توسعه اپلیکیشن کنترل از طریق آی او اس و واچ او اس می‌تواند نشانه‌ای از سیاست‌های آزادانه این شرکت برای عرضه محصولات جانبی به حساب آید.

روکو یک شرکت فعال در زمینه تولید و عرضه ستاپ باکس‌های دیجیتالی و دانگل های هوشمند سازی تلویزیون و سیستم‌های صوتی و تصویری خانگی است که سرویس پخش محتوای دیجیتالی خود را دارد و محصولات آن رقیب اپل تی وی، آمازون پرایم و کروم کست به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420