لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی سرعت مهاجرت از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 را افزایش می‌دهد

سونی سرعت مهاجرت از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 را افزایش می‌دهد

 فعالیت‌های اخیر شرکت سوتی حاکی از آن است که این شرکت تصمیم دارد تا پس از معرفی و عرضه پلی استیشن 5 امکاناتی ویژه را به آن‌ها ارائه دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند با سرعت بیشتر به صورت تسهیل یافته تر به نسل بعدی کنسول‌های این شرکت یعنی پلی استیشن 5 دسترسی پیدا کنند.

سونی نصمیم دارد تا بسیاری از بازی‌های این کنسول را آماده پشتیبانی در پلی استیشن 5 کند و از طرف دیگر تسهیلاتی ویژه را برای کاربرانی که اکانت خود را روی کنسل نسل قبل نصب کرده‌اند در نظر بگیرد. در این میان، برخی از پیشنهادهای ویژه برای کاربران آماده عرضه می‌شود که سطح تمایل آن‌ها را برای ارتقا به نسل بعدی کنسول پلی استیشن افزایش خواهد داد.

به طور کل سونی تصمیم دارد تا با ایده‌های تجاری پیشرفته کاربران را تشویق به خرید یک کنسول جدید کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که قیمت کنسول پلی استیشن 4 در سال‌های آتی به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند و نسل جدید بتواند با سرعت بیشتری جایگاه امروزی پلی استیشن 4 را در میان کاربران برباید.

گفتنی است که با توجه به گزارش‌های تحلیلی مختلفی که فعالیت‌های سونی برای ایجاد این سیاست‌های تشویقی را تائید می‌کند، هنوز منابع رسمی شرکت سونی این مسئله را تائید نکرده‌اند و معلوم نیست که سونی تصمیم به ارائه چه پیشنهادهای ویژه‌ای به کاربران دارد. سونی تا پیش از این و مشخصاً در سال 2013 با معرفی پلی استیشن 4 نتوانسته بود با سرعت قابل توجهی نسل جدید کنسول‌های خود را جایگزین پلی استیشن 3 کند و حالا مشخص شده که این شرکت سال آینده تصمیم دارد تا این مسئله را جبران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373