لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادوبی با نتایج منفی بررسی فتوشاپ برای آیپد مواجه شده است

ادوبی با نتایج منفی بررسی فتوشاپ برای آیپد مواجه شده است

 شرکت اپل به تازگی از نسخه نهایی و عمومی فتوشاپ برای آیپد رونمایی کرده است و حالا مشخص شده است که نتیجه بررسی‌های مختلف از این نرم افزار بسیار ضعیف بوده است و تحلیلگران رضایت کافی از آن نداشته‌اند.

بسیاری از تحلیلگران فعال در یوتیوب و توییتر از حضور این نسخه از نحوه توسعه و قابلیت‌های آن ابراز نارضایتی کرده‌اند. در یوتیوب، نتایج اولیه بررسی تحلیلگران فتوشاپ برای آیپد را «ناامید کننده» و «یک اپلیکیشن رنگ آمیزی ضعیف» معرفی کرده‌اند. در توییتر نیز بسیاری از کاربرانی که این نسخه از نرم افزار را برای تبلت های خود خریداری کرده‌اند اعلام کرده‌اند که این نسخه از لحاظ کاربردی بسیار ضعیف و ناکارآمد است.

نتایج این بررسی‌ها نشان می‌دهد که شرکت ادوبی با توسعه این نرم افزار نتوانسته رضایت بسیاری از تحلیلگران و افراد حرفه‌ای درزمینهٔ طراحی دیجیتال را به دست آورد. تا پیش از این شرکت ادوبی نسخه بتای فتوشاپ برای آیپد را آماده عرضه کرده بود که بسیاری از قابلیت‌های آن به صورت محدود شده آماده عرضه شده بودند. این در حالی است که ادوبی در معرفی فتوشاپ برای آیپد اعلام کرده بود که این نرم افزار می‌تواند تجربه‌ای مشابه با نسخه‌های دسکتاپ را به کاربران بدهد که البته به همراه نمایشگر لمسی و قلم استایلوس اپل پنسل حتی می‌تواند بهتر نیز باشد.

اما بررسی‌های اخیر نشان داده که نسخه نهایی این نرم افزار نیز همچنان با محدودیت‌های ویژه‌ای مواجه است که باعث می‌شود تا کاربران تمایل زیادی به استفاده از این نسخه نداشته باشند. ادوبی با همکاری اپل در تلاش بود تا با توسعه فتوشاپ برای آیپدها محدودیت ایجاد شده برای استفاده از ابزارهای تغییر تصاویر را برای دستگاه‌های دسکتاپ و همراه بردارد که به نظر می‌رسد هنوز در این زمینه موفقیت زیادی به دست نیاورده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373