لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.2 برای کاربران آماده عرضه شد

اولین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.2 برای کاربران آماده عرضه شد

شرکت اپل به تازگی روند آماده سازی و عرضه مک او اس کاتالینا 10.15.2 را آغاز کرده است و توسعه دهندگان از همین حالا می‌توانند به این نسخه دسترسی داشته باشند.

نسخه بتای مک او اس کاتالینا می‌تواند از طریق بخش Software Update به صورت جزئی و از طریق Developer Center به صورت کامل اقدام کرده و نسخه جدید را دانلود کرده و آن را روی کامپیوترهای پشتیبانی شده نصب کرد.

اپل در این نسخه برخی از بهبودهای نرم افزاری را به مک او اس کاتالینا آورده است که باعث افزایش ضریب امنیت و تجربه کاربری می‌شود. مشکلات مربوط به بازدهی و عدم پشتیبانی از برخی از اپلیکیشن‌ها در این نسخه برطرف شده است؛ با این حال این نسخه در حال حاضر برای تست و تنها برای افرادی ارائه شده که اکانت توسعه دهندگان اپل را با قیمت 99 دلار خریداری کرده باشند.

گفتنی است که اپل نسخه عمومی و رایگان این نسخه از سیستم عامل مک را به زودی آماده عرضه به تمامی کاربران دستگاه‌های پشتیبانی شده می‌کند. بر این اساس کاربرانی که برای اجرای نرم افزارهای مختلف در مک او اس کاتالینا با مشکل مواجه شده‌اند، باید تا زمان عرضه نهایی این نسخه صبر کنند تا دیگر با مشکلاتی نظیر عدم اجرا یا هنگ کردن نرم افزارهای کاربردی نظیر آفیس و موارد دیگر در این سیستم عامل مواجه نباشند.

گفتنی است که تا پیش از این کاربران زیادی برای استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن‌های گوناگون در مک او اس کاتالینا با مشکل مواجه بودند که حالا به نظر می‌رسد که این مشکلات در نسخه جدید این به روز رسانی برطرف شده است و اپل به ابراز نارضایتی‌های ایجاد شده پاسخی قاطع خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420