لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای آی او اس 13.3 آماده عرضه به صورت عمومی شد

اولین بتای آی او اس 13.3 آماده عرضه به صورت عمومی شد

شرکت اپل از شب گذشته فرایند آماده سازی و عرضه اولین نسخه بتای آی او اس 13.3 و آیپد او اس 13.3 را آغاز کرده است و کاربران عادی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

اپل برای دریافت و نصب این نسخه جدید از سیستم عامل آی او اس هیچ محدودیتی میان کاربران و توسعه دهندگان در نظر نگرفته است و کاربران عادی نیز می‌توانند آن را به صورت عمومی روی تلفن‌های هوشمند و آیپدهای خود نصب کنند. البته توسعه دهندگانی که حساب اختصاصی 99 دلاری شرکت اپل را دریافت کرده باشند می‌توانند به کیت اختصاصی این نسخه نیز دسترسی داشته باشند.

در این نسخه تغییراتی نظیر اضافه شدن ایموجی‌های جدید، سیستم کنترل حریم شخصی سیری و قابلیت‌های دیگر آماده عرضه شده است. کاربران با استفاده از این نسخه می‌توانند سیستم‌های ارتباطی آیفون و آیپد را از طریق بخش اسکرین تایم محدود کنند و تنها در زمان‌هایی خاص سیستم‌های ارتباطی ویژه خود را فعال کنند.

علاوه بر این، شرکت اپل مشکلات مربوط به اجرای چند اپلیکیشن هم‌زمان را در این نسخه برطرف کرده است. تا پیش از این کاربران زیادی گزارش‌های مربوط به بسته شدن اجباری اپلیکیشن‌ها در آی او اس 13.2 را ارائه داده بودند که باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای آن‌ها شده بود که حالا در آی او اس 13.3 این مشکل برطرف شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و بهبود یافته تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

کاربران عادی برای دسترسی به بتای جدید سیستم عامل آی او اس 13.3 می‌توانند به ابتدا به وب سایت رسمی شرکت اپل مراجعه کنند و از آن طریق در برنامه تست کنندگان محصولات نرم افزاری عضو شوند و پس از آن این نسخه را در بخش Software Update دسترسی داشته باشند. گفتنی است که باوجود عرضه این آپدیت بتای عمومی کاربران بهتر است تا زمان عرضه نسخه نهایی آن منتظر باقی بمانند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420