لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مبارزه برای انحصار استریمر بازی‌ها در حال افزایش است

مبارزه برای انحصار استریمر بازی‌ها در حال افزایش است

 استریمر بازی‌های ویدیویی در طول یکی دو سال گذشته توجه بسیار زیادی از کاربران را به خود جلب کرده‌اند و به تأثیر گذار ترین افراد در صنعت گیم تبدیل شده‌اند. در این میان، مبارزه بر سر تصاحب این افراد میان شرکت‌های بزرگ در حال جدی‌تر شدن است.

تنها چند ماه پیش بود که شرکت مایکروسافت با پرداخت هزینه‌ای بسیار زیاد نینجا، یکی از استریمرهای معروف را برای مهاجرت از توویچ به سرویس میکسر مجاب کرده بود و حالا خبرهای اخیر حاکی از آن است که شرکت گوگل نیز اقدامی مشابه را برای انحصار یکی دیگر از استریمرها انجام داده است.

گوگل با پرداخت هزینه‌ای قابل توجه توانسته Jack Dunlop را برای استریم ویدیوهای بازی خود در سرویس یوتیوب لایو متقاعد کند. جک دانلوپ که با استریم بازی‌های خود در فورتنایت به شهرت بسیار زیادی رسیده است، از این پس به جای فعالیت در توییچ، ویدیوهای خود را در یوتیوب لایو پخش می‌کند.

حضور استریمرها در سرویس‌های ویدیویی مختلف باعث افزایش تعداد کاربران این سرویس‌ها می‌شود و شرکت‌های صاحب امتیاز آن‌ها، هزینه‌های قابل توجهی را برای خرید استریمرهای معروف پرداخت کنند.

جک دانلوپ البته اعلام کرده که هنوز در لیگ ویژه خود در بازی فورتنایت باقی می‌ماند و تمایلی به تغییر آن ندارد. وی همچنین در یک ویدیوی کوتاه که در حساب کاربری خود منتشر کرده اعلام کرده که هر سه شرکت توییچ، گوگل و مایکروسافت برای حضور انحصاری در سرویس‌های آن‌ها پیشنهادهای مختلفی را دریافت کرده بود که در نهایت او تصمیم گرفته تا به پیشنهاد گوگل برای حضور در یوتیوب پاسخ مثبت بدهد و بازی‌های خود را از طریق این سرویس اجرا کند.

استریمرهای معروف علاوه بر انحصار حضور در سرویس‌های مختلف از طریق روش‌های دیگر نظیر تبلیغ موارد مختلف و همچنین حضور در یک بازی ویژه نیز درآمد دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373