لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلیزارد تصمیمی برای انتشار زود هنگام دیابلو 4 ندارد

بلیزارد تصمیمی برای انتشار زود هنگام دیابلو 4 ندارد

 تنها چند روز از کنفرانس جدید شرکت بلیزارد و معرفی بازی‌های جدیدی نظیر اورواچ 2 و دیابلو 4 می‌گذرد و حالا مشخص شده که دیابلو 4 تمایلی به عرضه زود هنگام این بازی ندارد.

این در حالی است که شرکت بلیزارد اعلام کرده بود که بازی یاد شده به زودی آماده عرضه به کاربران می‌شود؛ با این حال تنها چند روز پس از این ادعا منابع رسمی این شرکت اعلام کردند که این بازی با کمی تأخیر مواجه شده است.

تا پیش از این پیش بینی می‌شد که شرکت بلیزارد دیابلو 4 را در ماه‌های ابتدایی پس از آغاز سال 2020 میلادی آماده عرضه کند؛ اما حالا برخی از وب سایت‌های خبری اطلاعاتی از انتشار این بازی در پایان سال آینده منتشر کرده‌اند.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که بازی‌های یاد شده با چند ماه تأخیر در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. البته بلیزارد هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق انتشار بازی‌های جدید خود ارائه نداده است و بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که دیگر عناوین جدید این کمپانی نهایتاً تا سه ماه دیگر آماده عرضه به کاربران شوند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که اورواچ 2 تا فوریه 2020 در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار گیرد.

گفتنی است که عنوان‌های جدید این مجموعه قرار است به عنوان ادامه بازی‌های قبلی ساخته شوند که باعث بهبود روند تجربه کاربری خواهد شد.

دیابلو 4 قسمت جدید مجموعه بازی‌های RPG شرکت بلیزارد است که پس از انتشار می‌توان آن را از طریق سرویس‌های پخش بازی پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو و بلیزارد بتل نت خریداری شده و پس از نصب اجرا شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373