لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی پلاس ویدیوهای 4K را با پهنای باند 29 مگابیت بر ثانیه منتشر می‌کند

اپل تی وی پلاس ویدیوهای 4K را با پهنای باند 29 مگابیت بر ثانیه منتشر می‌کند

شرکت اپل از روز گذشته فرایند آماده سازی و عرضه محتوای ویدیویی 4K را آغاز کرده است و تصمیم دارد تا به زودی فیلم‌ها و سریال‌های خود را با این کیفیت آماده ارائه به کاربران کند.

اپل تا پیش از این از طریق آیتونز اقدام به عرضه محتوای ویدیویی با کیفیت 4K کرده بود که روی اپل تی وی 4K قابل اجرا و دسترسی بودند. اما حالا مشخص شده است که کاربران ست آپ باکس‌های دیجیتالی نسل جدید شرکت اپل می‌توانند محتوای 4K را در سرویس اپل تی وی پلاس مشاهده کنند.

این قابلیت جدید برای محتوای اختصاصی شرکت اپل در سرویس یاد شده نیز قابل دسترس خواهد بود. بر این اساس کاربران می‌توانند سریال‌های اصلی شرکت اپل نظیر See را از همین حالا با کیفیت 4K مشاهده کنند. برای مشاهده ویدیوها با این کیفیت کاربران باید به اینترنت پر سرعت‌تری دسترسی داشته باشند.

ویدیوهای 4K نیاز به اینترنت با سرعت 29 و 41 مگابیت بر ثانیه دارند تا بتوانند بدون توقف و لگ امکان پخش را در دستگاه‌های پشتیبانی شده داشته باشند. بر این اساس، کاربران علاوه بر خرید اشتراک اپل تی وی پلاس و دست کم یکی از دستگاه‌های پشتیبانی شده، نیاز به اینترنت پر سرعت نیز خواهند داشت تا بتوانند ویدیوهای با کیفیت‌تر را در این سرویس مشاهده کنند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا با ارائه محتوای دیجیتالی ویژه و با کیفیت رقابتی ویژه را با سرویس‌های مشابه نظیر نتفلیکس ایجاد کند و تمایل تعداد بیشتری از کاربران را از آن طریق به سرویس‌های اختصاصی خود جلب کند.

گفتنی است که این سرویس از همین حالا در اختیار کاربران قرار گرفته است و کاربران با استفاده از تمامی دستگاه‌های هوشمند توسعه داده شده توسط اپل می‌توانند به این محتوای ویژه دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420