لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن یکپارچه آفیس برای آی او اس آماده عرضه شد

اپلیکیشن یکپارچه آفیس برای آی او اس آماده عرضه شد

 شرکت مایکروسافت به عنوان صاحب امتیاز مجموعه نرم افزاری آفیس اقدام به عرضه نسخه این جدید از این ابزار کاربردی کرده است. آفیس برای آی او اس در حال حاضر به صورت تست آماده عرضه شده است که یک ابزار یکپارچه به حساب میاید.

این نرم افزار در حقیقت یک ابزار جامع و کاربردی است که تمامی اپلیکیشن های مجموعه آفیس نظیر ورد، اکسل و پاروپوینت را در خود جای داده است. کاربران با وجود این اپلیکیشن دیگر نیازی به نصب جداگانه ورد، اکسل و پاورپوینت ندارند و میتوانند تمامی ابزارهای کاربردی مایکروسافت را از طریق یک اپلیکیشن کاربردی استفلاده کنند.

مایکروسافت نسخه Preview این اپلیکیشن را به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار داده است با این حال نسخه نهایی آن مدت زمانی مشخص پس از بررسی های نرم افزاری مایکروسافت آماده ارائه در اپ استور و پلی استور خواهد شد. گفتنی است که این اپلیکیشن از همین حالا از طریق اپ استور و پلی استور آماده دانلود و تست است و قرار است در آینده نزدیک به صورت نهایی در اختیار کاربران گیرد.

گفتنی است که این ابزار به کاربران اجازه میدهد تا تجربه بهتری از ابزارهای توسعه داده شده توسط مایکروسافت داشته باشند و دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن های متعدد برای دسترسی به فایل ها و ویرایشگر اسناد مختلف نداشته باشند. گفتنی است که این اپلیکیشن باعث تسریع روند کاربری و استفاده از ورد اکسل و پاورپوینت میشود.

این مجموعه نرم افزاری در حال حاضر در مرحله تست های بتا بوده و ممکن است با مشکلات زیادی مواجه باشد که در آینده نزدیک مایکروسافت با عرضه نسخه نهایی آن اقدام به برطرف سازی مشکلات آن خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373