لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه نهایی فتوشاپ برای آیپد آماده عرضه شد

نسخه نهایی فتوشاپ برای آیپد آماده عرضه شد

 شرکت ادوبی شب گذشته به صورت رسمی از نسخه نهایی نرم افزار ویرایش و ساخت تصاویر در آیپد رونمایی کرد و کاربران می‌توانند از همین حالا فتوشاپ برای آیپد را خریداری، دانلود و نصب کنند.

تا پیش از این شرکت ادوبی تنها نسخه‌های بتای این نرم افزار را برای کاربران آماده عرضه کرده بود و از ماه اوت تا اکتبر بررسی‌ها و تست‌های لازم برای رفع مشکلات فنی و احتمالی فتوشاپ برای آیپد را انجام داده بود و حالا نسخه نهایی آن را آماده عرضه به تمامی کاربران کرده است.

ادوبی اعلام کرده که فتوشاپ برای آیپد تمامی قابلیت‌های مهم نسخه دسکتاپ را دارد و کاربران می‌توانند تجربه‌ای مشابه را با استفاده از تبلت های آیپد داشته باشند. ادوبی البته برخی از قابلیت‌ها و بخش‌های رابط کاربری فتوشاپ جدید را تغییر داده تا این نسخه به طور کامل با نمایشگر لمسی آیپدها و رابط کاربری آیپد او اس سازگار شود.

کاربران می‌توانند با استفاده از این نسخه از نرم افزار فتوشاپ اقدام به ویرایش تصاویر مختلف همراه با ابزارهای مختلف کنند و آن‌ها را با فرمت PSD خروجی بگیرند. فتوشاپ برای آیپد از تمامی اشاره‌های لمسی ویژه و خاصی که سیستم عامل آیپد او اس به کاربران ارائه می‌دهد پشتیبانی می‌کند و می‌تواند یک تجربه ویژه و خاص را ارائه خواهد داد.

علاوه بر رابط لمسی ویژه کاربران می‌توانند با استفاده از این نسخه جدید به قلم اپل پنسل نیز دسترسی داشته باشند و با استفاده از آن تمامی تغییرات لازم را با قابلیت‌های بهینه‌تر و بهتر تجربه کنند.

گفتنی است که فتوشاپ برای آیپد در اپ استور آیپد او اس آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند با خرید لایسنس رسمی، این اپلیکیشن را به صورت قانونی روی آیپدها نصب کنند. گفتنی است که در حال حاضر راه مناسب و مطمئنی برای کرک کردن این نسخه پیدا نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420