لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس پلی استیشن ویو تا دو ماه دیگر متوقف می‌شود

سرویس پلی استیشن ویو تا دو ماه دیگر متوقف می‌شود

شرکت سونی تصمیم دارد تا در تاریخ سی‌ام ژانویه 2020 سرویس پلی استیشن ویو را متوقف کند و دیگر به پشتیبانی این سرویس ادامه ندهد.

سونی این مسئله را در وب سایت رسمی خود اعلام کرده و برخی از خبرگزاری‌های معتبر نیز به آن پرداخته‌اند. شرکت سونی البته هیچ توضیح دقیقی برای توقف توسعه و پشتیبانی از این سرویس ارائه نداده است و تنها حضور رقبای متعدد در این زمینه را عامل عدم تمایل مدیران این شرکت برای ادامه روند توسعه و پشتیبانی این سرویس اعلام کرده است.

سونی اعلام کرده که تعداد زیادی از سرویس‌های پخش محتوای تلویزیونی و ویدیویی از طریق بستر اینترنت وجود دارند که از همین حالا توانسته‌اند توجه مخاطبین و کاربران را خود جلب کنند. بر این اساس تنها برخی از طرفداران پلی استیشن و محصولات آن تصمیم به اجرای محتوای ویدیویی و تلویزیونی از طریق سرویس پلی استیشن ویو می‌گیرند که این مسئله باعث کاهش سطح درآمد و غیرمنطقی بودن ادامه پشتیبانی از آن شده است.

سونی از کاربران درخواست کرده که نهایتاً تا تاریخ سی‌ام ژانویه سال جاری میلادی از این سرویس استفاده کنند و پس از آن به سرویس‌های مشابه نظیر نتفلیکس مراجعه کنند.

این اولین تلاش ناموفق یکی از شرکت‌ها بزرگ فناوری برای عرضه محتوای دیجیتالی به کاربران نیست. در سال 2018 شرکت مایکروسافت سرویس پخش موسیقی Groove را به خاطر عدم تمایل کاربران برای خرید اشتراک آن متوقف کرده بود و به همین دلیل از کاربران درخواست کرده بود که از سرویس‌های مشابه نظیر اسپاتیفای برای اجرای موسیقی‌ها استفاده کنند. البته مایکروسافت با توقف توسعه و عرضه این سرویس به کاربران امکان اجرای موسیقی‌ها از طریق ایکس باکس و با استفاده از اسپاتیفای را ارائه داده بود که در حال حاضر در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420