لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با Valve برای توسعه عینک هوشمند خود همکاری می‌کند

اپل با Valve برای توسعه عینک هوشمند خود همکاری می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا برای توسعه عینک هوشمند خود با کمپانی Valve همکاری کند و احتمالاً محصولی مناسب برای اجرای بازی‌های ویدیویی را آماده عرضه کند.

خبرگزاری دیجی تایمز در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا به عنوان یکی از شرکای تجاری Valve اقدام به توسعه یک عینک هوشمند را توسعه و آماده عرضه به بازار کند. این خبرگزاری تأکید کرده که کارخانه تایوانی کوانتا کامپیوتر تصمیم به تولید انبوه عینک هوشمند اپل را دارد و این محصول در نیمه دوم سال 2020 میلادی آماده عرضه و فروش به بازار جهانی خواهد شد. البته برخی از منابع دیگر اعلام کرده‌اند که کارخانه چینی پگاترون که تا پیش از این وظیفه تولید انبوه آیفون 8 را به عهده داشت؛ خط تولید این محصول را در اختیار خواهد گرفت.

Vavle یکی از مهم‌ترین شرکت‌های آمریکایی فعال درزمینهٔ توسعه و عرضه بازی‌های کامپیوتری است که به عنوان صاحب امتیاز سرویس استیم نیز شناخته می‌شود. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که تلاش اپل برای همکاری با این کمپانی برای توسعه عینک هوشمند جدید ممکن است نشانه‌ای از ورود جدی‌تر اپل در عرصه بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری به حساب آید.

از طرف دیگر، مدت زیادی است که استیم در تلاش برای توسعه و عرضه کنسول بازی اختصاصی خود است. این شرکت از سال 2015 میلادی در حال بررسی بسترهای لازم برای عرضه کنسول اختصاصی خود به همراه هدست های واقعیت مجازی و افزوده است که به احتمال زیاد همکاری اخیر با اپل می‌تواند به کاربران امکانات جدیدی را ارائه دهد.

عینک واقعیت افزوده هوشمند شرکت اپل به احتمال زیاد پشتیبانی ویژه‌ای از سرویس استیم و بازی‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده و مجازی خواهد داشت و به کاربران امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420