لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در طول سه ماه گذشته 64 میلیارد دلار درآمد داشته است

اپل در طول سه ماه گذشته 64 میلیارد دلار درآمد داشته است

شرکت اپل به تازگی گزارش مالی چهارم خود در سال 2019 را ارائه داده است که حاکی از درآمد 64 میلیارد دلاری به خاطر فروش محصولات و سرویس‌های مختلف است.

اپل اعلام کرده که در طول سه ماه گذشته 13.7 میلیارد دلار از این محصولات را به‌عنوان سود برداشت کرده است که شامل 3.03 دلار به ازای هر سهم از این شرکت می‌شود. این در حالی است که اپل سال گذشته در بازه زمانی مشابه 63 میلیارد دلار درآمد داشته است و امسال 1 میلیارد دلار درآمد بیشتری از فروش محصولات و سرویس‌های نرم افزاری و دیجیتالی به دست آورده است.

در این گزارش مالی مشخص شده است که 52 درصد از سطح درآمد یاد شده به فروش آیفون‌ها مربوط می‌شود. از طرف دیگر فروش سرویس‌های دیجیتالی نظیر اپل آرکید و اپل تی وی پلاس در کنار سرویس‌های گذشته که برای فروش اپلیکیشن‌ها و فیلم‌ها در دستگاه‌های مختلف ارائه شده بود، با اختصاص 20 درصد از درآمد کل، دومین منبع مالی شرکت اپل را تشکیل داده است. گفتنی است که این سرویس‌ها شامل سرویس پرداخت اختصاصی شرکت اپل که با عنوان Apple Pay نیز شناخته می‌شود که در کنار فروش کارت اعتباری اپل نیز درآمدزایی داشته است. 

در ادامه، فروش کامپیوترهای مک، آیپدها و ابزارهای هوشمند شامل اپل واچ، هوم پاد و اپل تی وی به‌عنوان موارد دیگر مهم درآمد اپل به حساب میایند.

گزارش مالی اخیر نشان دهنده رشد نسبتاً قابل توجه اپل برای فروش محصولات جدید است و نشان می‌دهد که شرکت اپل اشتباه‌های سال گذشته خود برای تولید و عرضه برخی از محصولات میان رده را متوقف کرده و این بار محصولاتی را آماده عرضه به بازار کرده که سطح تقاضای بیشتری در بازار جهانی داشته‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420