لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات مربوط به ایرتگ در نسخه جدید اپلیکیشن Find My مشاهده شد

اطلاعات مربوط به ایرتگ در نسخه جدید اپلیکیشن Find My مشاهده شد

برخی از توسعه‌دهندگان به تازگی در بررسی نسخه جدید اپلیکیشن Find My ردپایی از ایرتگ را پیدا کرده‌اند و اسکرین شات‌های مربوط به آن را منتشر کرده‌اند.

شرکت اپل در توسعه اپلیکیشن Find My که به تازگی در نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس 13 آماده عرضه شده امکان استفاده از ایرتگ را آماده ارائه کرده است. این مسئله به معنای آن است که شرکت اپل به زودی تگ‌های RFID ایرتگ را آماده عرضه به بازار می‌کند و هم زمان با آن‌ها نسخه جدید آی او اس 13 را به‌صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Find My می‌تواند با استفاده از ردیاب‌های ایرتگ موقعیت مکانی بسیاری از ابزارها نظیر جاکلیدی، دوچرخه یا کیف را تشخیص دهد و از آن طریق به کاربران این امکان را بدهد تا در هر لحظه ابزارهای روزمره خود را پیدا کنند و دیگر با مشکلات مربوط به گم شدن آن‌ها مواجه نباشند. 

این ابزارها از طریق دستیار دیجیتالی سیری نیز قابل دسترس بوده و کاربران برای استفاده از آن محدودیتی برای استفاده از رابط کاربری گرافیکی یا دستورهای صوتی نخواهند داشت.

تگ‌های RFID ایرتگ می‌توانند به راحتی در کیف یا ابزارهای دیگر قرار گیرند و مکان حدودی آن‌ها را به کاربر گزارش کنند. خبرهای روزهای گذشته حاکی از آن بود که شرکت اپل از همین حالا فرایند ثبت نام تجاری AirTag را انجام داده و تصمیم دارد تا به زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار کند. این ایرتگ ها می‌توانند با استفاده از موقعیت مکانی ابزارهای هوشمند اطراف خود، موقعیت مکانی را به صاحب اصلی آن نشان دهند. 

  بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این تگ‌های ردیاب موقعیت مکانی در کنار آیپد پرو نسل 4 آماده عرضه به بازار شوند و نهایتاً تا پیش از پایان یافتن دسامبر 2019 آماده معرفی از طرف شرکت اپل خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420