لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اورواچ 2 از طرف بلیزارد رونمایی شد

اورواچ 2 از طرف بلیزارد رونمایی شد

شرکت بلیزارد به تازگی در جریان رویداد اخیر خود از بازی اورواچ 2 رونمایی کرده است. این بازی قرار است به زودی در اختیار عموم کاربران قرار گیرد.

اورواچ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های منتشر شده از طرف کمپانی اورواچ بوده که در طول سه سال گذشته توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. همین مسئله باعث شد تا بلیزارد سه سال پس از عرضه قسمت اول این بازی، قسمت دوم آن را نیز در جریان کنفرانس Blizzcon 2019 رونمایی کند.

اورواچ 2 شباهت بسیاری نسبت به قسمت اول خود دارد با این حال تعداد نقشه‌ها، قهرمانان و مودهای بازی در این قسمت افزایش پیدا کرده است که مسئله می‌تواند باعث افزایش توجه مخاطبین و گیمرهای علاقه‌مند به این عنوان بازی شود.

یکی از شگفتی‌های عنوان جدید اورواچ به عرضه بخش داستانی این مجموعه باز می‌گردد که کاربران می‌توانند به صورت تک نفره این بازی را اجرا کنند و از بخش‌های سینمایی اضافه شده به این بازی تک نفره نیز استفاده کنند.

این بازی قرار است به زودی آماده عرضه به بازار شود و کاربران می‌توانند با خرید این بازی از طریق گیفت کارت بلیزارد بتل نت آن را در دستگاه‌های مختلف اجرا کرده و از آن لذت ببرند. گفتنی است که این بازی در حال حاضر 31 قهرمان دارد که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند که البته شخصیت‌های دیگر نیز در قسمت دوم به آن‌ها اضافه شده است.

در حقیقت شخصیت‌های قسمت اول همگی در قسمت دوم حضور دارند که در کنار آن‌ها کاراکترهای جدیدی نیز به بازی اضافه شده است و سطح هیجان این بازی را افزایش می‌دهند.

بلیزارد همچنین تأکید کرده که این بازی هنوز در مرحله توسعه و تست‌های اولیه است و فرایند ساخت آن همچنان ادامه داشته و هنوز به پایان نرسیده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420