لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کورلیوم: مجازی سازی آی او اس به شرکت اپل کمک می‌کند

کورلیوم: مجازی سازی آی او اس به شرکت اپل کمک می‌کند

ماه اوت سال جاری میلادی بود که شرکت اپل به خاطر مجازی سازی سیستم عامل آی او اس از شرکت کورلیوم شکایت کرده بود و حالا وکلای کورلیوم اعلام کرده‌اند که این کار به شرکت اپل و کاربری محصولات آن کمک می‌کند.

کورلیوم تا پیش از این ابزاری برای اجرای سیستم عامل‌های آی او اس در کامپیوترهای مختلف به صورت مجازی توسعه داده بود که شرکت اپل به دلیل نقض قانون کپی رایت اقدام به شکایت و ثبت پرونده قانونی علیه آن کرده بود. در این میان، کورلیوم پس از چند ما از زمان ثبت شکایت اپل، اقدام به انتشار یک پاسخ در مورد این موضوع کرده و اعلام کرده که این کار به شرکت اپل و محصولات آن کمک می‌کند.

اپل طی شکایت خود از دادگاه درخواست کرده تا سیصد هزار دلار به‌عنوان غرامت از کورلیوم دریافت کند. این در حالی است که کورلیوم اعلام کرده که با توسعه ابزار مجازی ساز برای اجرای آی او اس در دستگاه‌های مختلف به رفع باگ‌های سیستم عامل و اپلیکیشن‌های اجرا شده در آیفون‌ها وآیپدها کمک کرده و عملاً این شرکت یکی از محدودیت‌های تجاری شرکت اپل را برطرف کرده است.

باوجود این مسئله اپل همچنان اصرار دارد که شرکت یاد شده با توسعه این ابزار قانون کپی رایت و حق نشر محصولات اپل را نقض کرده است و ابزاری را برای استفاده غیرمعمول و خارج از تصمیم توسعه دهنده اصلی آماده عرضه کرده است. این مسئله باعث شده تا شرکت اپل تقاضای دریافت غرامت داشته باشد؛ با این حال هنوز دادگاه رأی نهایی خود برای این مسئله را صادر نکرده و ممکن است در آینده نزدیک این پرونده را به نفع شرکت اپل مختومه اعلام کند.

گفتنی است که شرکت اپل سیاست‌های سخت گیرانه ای در زمینه توسعه و عرضه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری دارد و اجازه عرضه و استفاده از ابزارهای غیرمعمول مبتنی بر آن‌ها را نمی‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420