لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرید فیت بیت توسط گوگل عرصه رقابت را برای اپل واچ سخت‌تر کرد

خرید فیت بیت توسط گوگل عرصه رقابت را برای اپل واچ سخت‌تر کرد

 شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که تصمیم به تولید ساعت‌های هوشمند و دیگر پوشیدنی‌های هوشمند به صورت اختصاصی دارد و به همین دلیل کمپانی فیت بیت را خریداری کرده است.

گوگل در تاریخ اول نوامبر 2019 فیت بیت را با قیمت 2.1 میلیارد دلار خریداری کرده است و تصمیم دارد تا به صورت جدی و اختصاصی در زمینه تولید ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند فعالیت کند. فیت بیت قرار است از سال 2020 تحت مدیریت شرکت گوگل به فعالیت‌های خود ادامه دهد و محصولاتی مبتنی بر سیستم عامل Wear OS و اپلیکیشن Google Fit که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس در تلفن‌های هوشمند توسعه داده شده فعالیت کند.

در این میان بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اقدام گوگل برای خرید فیت بیت و گسترده‌تر کردن دایره محصولات مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی WearOS باعث می‌شود تا عرصه رقابت برای شرکت اپل و ساعت‌های هوشمند اپل واچ که مبتنی بر سیستم عامل واچ او اس توسعه یافته‌اند تنگ‌تر شود.

فیت بیت تا پیش از این سهم قابل توجهی از ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند را در بازار جهانی به خود اختصاص داده بود و حالا تصاحب این شرکت توسط گوگل می‌تواند باعث افزایش قابل توجه سهم بازار پوشیدنی‌های هوشمند مبتنی بر WearOS شود و این مسئله باعث می‌شود تا احتمالاً در آینده نزدیک، گوگل جایگاه اپل را در زمینه فروش این محصولات بگیرد.

گوگل در طول سال‌های گذشته همواره با اپل برای فروش ساعت‌های هوشمند رقابت داشته است؛ با این حال اپل همیشه عملکرد موفق‌تری نسبت به این شرکت داشته که البته با توجه به خرید اخیر فیت بیت می‌توان پیش بینی کرد که برای اولین بار گوگل پتانسیل پیشرفت در مقابل اپل را پیدا کرده است و می‌تواند سهم بیشتری از ساعت‌های هوشمند نسبت به اپل واچ را از آن خود کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373