لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

AirTag: اپل حق استفاده از نام تجاری ایرتگ را خریداری کرد

AirTag: اپل حق استفاده از نام تجاری ایرتگ را خریداری کرد

شرکت اپل به تازگی تام تجاری ایرتگ را به ثبت رسانده است و تصمیم دارد تا محصولاتی را بر پایه آن آماده عرضه به بازار کند.

تا پیش از این شایعات و گزارش‌های متعددی از برخی منابع روسی و تایوانی در مورد تصمیم اپل برای معرفی و عرضه محصولاتی مبتنی بر فناوری RFID منتشر شده بود و حالا مشخص شده بود و حالا معلوم شده که شرکت اپل نام تجاری ایرتگ را برای معرفی و عرضه محصولات مبتنی بر این فناوری به ثبت رسانده است.

بررسی‌های اخیر نشان داده که نام تجاری ایرتگ قرار است برای تگ‌های RFID جدید شرکت اپل در نظر گرفته شود که از آن طریق کاربران می‌توانند مکان ابزارها و موارد مختلف خود را ردیابی و شناسایی کنند.

اپل در جریان کنفرانس WWDC 2019 در کنار معرفی مک او اس کاتالینا و آی او اس 13 از اپلیکیشنی جدید با عنوان Find My معرفی کرد که جایگزین اپلیکیشن Find My iPhone بود. اپلیکیشن Find My علاوه بر امکان مکان یابی آیفون به کاربران اجازه می‌دهد تا مکان کامپیوترهای مک مبتنی بر تراشه T2 و ابزارهای دیگر دارای ردیاب‌های RFID را تشخیص دهند.

بر این اساس شرکت اپل از همین حالا تصمیم به معرفی و عرضه ابزارهای مبتنی بر فناوری RFID گرفته است و تصمیم دارد تا آن‌ها را با عنوان ایرتگ آماده عرضه به بازار کند.

با توجه به انتشار این اطلاعات، هنوز مشخص نیست که شرکت اپل تصمیم دارد تا این محصولات را با چه قیمتی آماده عرضه به بازار کند و آیا برای استفاده از این ابزارهای جدید محدودیتی از لحاظ جغرافیایی و کشور در نظر خواهد گرفت یا تمامی کاربران در سراسر جهان می‌توانند از ایرتگ جدید اپل برای مکان یابی ابزارهای مختلف نظیر کیف پول، جاکلیدی و موارد دیگر استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420