لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تأییدیه‌های FCC را برای مک پرو 2019 دریافت کرد

اپل تأییدیه‌های FCC را برای مک پرو 2019 دریافت کرد

نزدیک به شش ماه پیش بود که شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC از مک پرو 2019 با طراحی جدید و قدرت سخت افزاری ویژه رونمایی کرد و حالا مشخص شده است که شرکت اپل در حال آماده سازی و عرضه این محصول به بازار جهانی است.

شرکت اپل طی روزهای گذشته اقدام به اخذ مجوزهای لازم از FCC برای فروش و عرضه مک پرو 2019 کرده است و این محصول قرار است بر اساس جدول زمان بندی اپل تا پیش از پایان یافتن پاییز 2019 به بازار عرضه شود.

مک پرو 2019 قدرتمندترین کامپیوتر تولید شده توسط شرکت اپل است که در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال و مشخصاً 6 سال پس از معرفی نسل قبلی آماده عرضه به بازار شده است. این ورک استیشن در قدرتمندترین حالت خود دارای پردازنده 28 هسته‌ای اینتل زئون به همراه 64 گیگابایت رم HBM2 است که می‌تواند از پس سنگین‌ترین پردازش‌های حرفه‌ای در تمامی زمینه‌های مختلف بر آید.

یکی از مهم‌ترین تلاش‌های شرکت اپل برای طراحی این محصول استفاده از سیستم انتقال حرارت پیشرفته و هوشمند است. بدنه استیل ضدزنگ و آلومینیومی مک پرو 2019 می‌تواند به صورت 360 درجه گرمای تولید شده توسط پردازنده را خارج کند و جریان هوا را به صورت مداوم تغییر دهد.

اپل در تلاش است تا به زودی این محصول جدید را آماده عرضه به بازار کند و به همین دلیل در حال آماده سازی بسترهای لازم و دریافت مجوزهای مربوط به عرضه و فروش آن در بازار جهانی است و به زودی فروش آن را آغاز می‌کند. گفتنی است که مک پرو تنها محصول شرکت اپل است که به طور کامل در خاک آمریکا طراحی و تولید می‌شود و اپل وظیفه اسمبل یا تولید انبوه قطعات آن را به کارخانه‌های کشورهای دیگر نمی‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420